-
۱۴۰۱-۰۱-۲۰ ۱۴:۳۷
گام نخست در مسیر شناخت غرب
-
۱۴۰۰-۰۲-۲۱ ۱۲:۲۳
روشنفکر کجا رفت؟
-
۱۳۹۹-۰۵-۱۹ ۰۰:۴۵
پروندۀ گشودن رمان در محکمۀ وجدانهای آگاه
-
۱۳۹۸/۰۷/۲۱
جامعهشناسی ما ضد تاریخی است
-
۱۳۹۸/۰۷/۱۹
تقسیمات میان رشتهها را قبول ندارم
-
۱۳۹۷/۱۰/۱۵
سینمای شاعرانه محدود به فرمهای کلاسیک نیست
-
۱۳۹۷-۰۹-۱۳ ۱۰:۲۷
بحرانِ کنش، جولانِ نمایش
-
۱۳۹۷-۰۹-۱۲ ۱۱:۳۲
زبان، آگاهی و دنیاهای متفاوت
-
۱۳۹۷/۰۶/۱۲
تاریخ، خدای انسانِ عالمِ مدرن است
-
۱۳۹۶-۱۲-۰۵ ۱۰:۰۶
آشوویتس: «زیادهروی در امر موجه»؟!
-
۱۳۹۶/۱۱/۲۸
ترجمۀ متون فلسفۀ آلمان از انگلیسی فاجعه است!
-
۱۳۹۶-۱۰-۲۷ ۱۱:۰۲
سوءاستفادۀ استادان راهنما از اقتدارِ دانشگاهی
-
۱۳۹۶-۰۶-۰۴ ۱۰:۱۱
در ستایش فلسفهورزی راستین و ورزش سالم
-
۱۳۹۶-۰۵-۱۸ ۰۹:۴۴
پساروایت ادبی- سینمایی با حداقل خودارجاعی
-
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۱۰:۴۴
دانشگاه چیست؟
-
۱۳۹۶-۰۳-۲۳ ۱۰:۱۰
استالین و منطق صوری
-
۱۳۹۵/۱۲/۱۷
تمایل به سینمای سیاسی در عصر دموکراسی
-
۱۳۹۵-۱۲-۱۱ ۱۱:۲۷
اوقات عرفی به افق میرسپاسی
-
۱۳۹۵-۱۱-۱۷ ۰۹:۲۵
چرا قرآن بیتردید کلام خداست؟
-
۱۳۹۵/۱۰/۲۸
نقدی بر تاریخ بیمسئله
-
۱۳۹۵-۰۹-۳۰ ۰۹:۰۶
بوق حمام و مسئلهای به نام ابتذالِ ارتقاء
-
۱۳۹۵-۰۹-۲۲ ۰۹:۵۴
آیا محمد فاضلی درِ جعبۀ پاندورا را میگشاید؟
-
۱۳۹۵-۰۸-۱۸ ۰۸:۴۱
گفتار در ضرورت و اولویت اصلاح نظام اداری و آموزشی
-
۱۳۹۵-۰۶-۰۷ ۱۵:۵۹
این فرزندِ سرزمینِ غنی...
-
۱۳۹۵-۰۵-۱۹ ۱۲:۰۷
جایگاه فیشته در ایدئالیسم آلمانی
-
۱۳۹۵-۰۴-۱۵ ۱۱:۰۸
جایگاه مرگ در فرم روایت سینمای عباس کیارستمی
-
۱۳۹۵-۰۱-۲۳ ۰۹:۴۶
عناصر ساختاری خشونت در افکار سیدجمال
-
۱۳۹۵-۰۱-۲۲ ۰۸:۵۴
آیا شکسپیر واقعاً نویسندهی نمایشنامههایش بود؟
-
۱۳۹۴/۰۹/۰۷
درک نظریههای ارتباطات؛ زمینهی شناخت فلسفه و تاریخ آن
-
۱۳۹۴-۰۸-۰۴ ۱۱:۳۲
فتح بابی برای «هجی کردن» هگل