شناسهٔ خبر: 10034 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

مهلت ثبت‎نام کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی امشب به پایان می‎رسد

مهلت ثبت‎نام از متقاضیان شرکت در پذیرش دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه ای ناپیوسته (کاردانی به کارشناسی) نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی بهمن ماه 1392 در ساعت 24 امروز، 21 دی ماه به پایان می‎رسد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایرنا؛ مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: آن دسته از داوطلبانی که تاکنون برای ثبت نام و شرکت در پذیرش دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی بهمن ماه سال ۱۳۹۲ اقدام نکرده اند حداکثر تا ساعت ۲۴ امروز، ۲۱ دی ماه فرصت دارند با مراجعه به سایت اینترنتی سازمان سنجش برای ثبت نام خود اقدام کنند.

به گفته حسین توکلی تا ساعت هشت صبح امروز تعداد ۹۵ هزار و ۵۲۵ نفر ضمن مراجعه به سایت سازمان سنجش، با تکمیل فرم اینترنتی پذیرش دوره های کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی در این دوره ها ثبت نام کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: داوطلبانی که طی روزهای گذشته، برای شرکت در پذیرش دوره های کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی ثبت نام کرده اند نیز درصورت نیاز به ویرایش می توانند در مهلت تعیین شده به سایت اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کرده و اطلاعات ثبت نامی خود را ویرایش و اصلاح کنند.

سخنگوی سازمان سنجش درخصوص نحوه گزینش دانشجو در دوره های کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی توضیح داد: گزینش دانشجو در هر یک از کدرشته محل های تحصیلی براساس معدل کل مندرج در گواهینامه کاردانی، مرتبط بودن رشته تحصیلی کاردانی با رشته انتخابی و سهمیه های آزاد، شاغل، رزمندگان، بومی بودن و با توجه به صلاحیت های عمومی داوطلبان براساس ضوابط دانشگاه جامع علمی کاربردی و مصوبات مربوط صورت می گیرد.

وی تصریح کرد که داوطلبان سهمیه آزاد که مدرک کاردانی آنان مرتبط با عناوین رشته های تحصیلی مندرج در زیرگروه آموزشی مربوط باشد در اولویت پذیرش در آن زیرگروه آموزشی قرار خواهند گرفت.

توکلی با بیان اینکه ظرفیت باقیمانده در هر کدرشته محل با اولویت یکسان به داوطلبان سهمیه آزاد با مدرک کاردانی غیرمرتبط اختصاص می یابد به داوطلبان توصیه کرد نسبت به انتخاب کدرشته محل های مرتبط با رشته تحصیلی مقطع کاردانی خود اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: داوطلبان سهمیه شاغل صرفا در یک زیرگروه آموزشی با داشتن رشته های کاردانی مرتبط با همان زیرگروه آموزشی پذیرش خواهند شد.

توکلی درباره چگونگی ثبت نام داوطلبان کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی گفت: داوطلبان لازم است در مهلت تعیین شده به سایت اینترنتی سازمان سنجش مراجعه کرده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و پرداخت مبلغ ۱۴۴ هزار ریال با استفاده از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب به عنوان وجه ثبت نام، فرآیند ثبت نام خود را به انجام برسانند.

وی به داوطلبان توصیه کرد پس از تکمیل تقاضانامه و دریافت شماره پرونده شش رقمی و کد پیگیری ۱۶ رقمی، یک نسخه پرینت از تقاضانامه تهیه و نزد خود نگهداری کنند.

نظر شما