شناسهٔ خبر: 10038 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

دومین همایش بین المللی «فلسفه دین معاصر» برگزار می‎شود

دومین همایش بین‌المللی فلسفة دین بمنظور فراهم ساختن زمینة گفتگو و پژوهش‌های بنیادین 23 و 24 دی ماه توسط انجمن علمی فلسفه دین ایران با همکاری پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی؛ الهیات تطبیقی،علم و دین، علم دینی، تنوع ادیان و فلسفه دین و حکمت اسلامی محور های اصلی این همایش هستند. دومین همایش بین المللی فلسفه دین معاصر دوشنبه ۲۳ دی ماه از ساعت ۸:۳۰ صبح با پذیرش میهمانان و مراسم افتتاحیه آغاز شده و ساعت ۹ صبح دکتر حمید رضا  آیت اللهی و سپس  «استیون کتز» در مراسم افتتاحیه سخنرانی خواهند کرد.
تا پایان روز نخست همایش ۲۱ مقاله در ۶ پنل با عناوین  علم و دین، معرفت شناسی دینی-تجربه دینی، معرفت شناسی دینی-تجربه دینی، فلسفهٔ دین- معرفت شناسی دینی، کثرت‌گرایی دینی و صفات خدا-وجود خدا ارائه خواهد شد.
روز سه شنبه ۲۴  دی ماه نیز علاوه بر ارائه ۲۳ مقاله از محققان ایرانی و غیر ایرانی در ۶ پنل، میزگرد پرسش و پاسخ دانشجویان و اعضاء هیأت مدیره انجمن فلسفه دین برگزار می شود.
این همایش ساعت ۱۶ روز سه شنبه به کار خود پایان خواهد داد.
ریز برنامه ها شامل عناوین پنل ها،نام سخنران،عنوان مقاله و ساعت ارائه را به زبان فارسی از اینجا و به زبان انگلیسی از اینجا دریافت کنید.


نظر شما