شناسهٔ خبر: 10089 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

انتشار ویژه‌نامه‌ به مناسبت آغاز امامت حضرت بقیه‌الله(عج)

موسسه موعود، ویژه‌نامه اینترنتی‌ای در خصوص شناخت ویژگی‌های ظاهری امام عصر(عج) به مناسبت آغاز امامت حضرت بقیه الله(عج) منتشر کرد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایکنا؛ موسسه موعود در سایت مستور،  ویژه نامه‌ اینترنتی‌ای در خصوص شناخت ویژگی‌های ظاهری امام عصر(عج) به مناسبت آغاز امامت حضرت بقیه الله ارواجنا له الفدا منتشر کرد. اگر بین احادیث و روایات مهدوی یک جست و جوی کوتاه داشته باشیم، خواهیم دید که قسمت عمده‌ای از آنها مربوط است به توصیف ظاهر امام زمان(عج) و اوضاع و احوال مربوط به دوره ی ظهور و ویژگی‌هایی که به ایشان منحصر است.

از زمان پیامبر (ص) تا پدر بزرگوار ایشان (ع)، همه معصومین ما سعی کرده اند که توصیفاتی از ظاهر حضرت مهدی (عج) ارائه دهند. اما آیا تا به حال فکر کرده اید که دلیل این توصیفات از ظاهر ایشان چیست؟ اصلا چرا این همه تلاش برای شناساندن ظاهر حضرت (عج) به ما شده است؟

در میان پرندگان زیبا، طاووس جلوه دیگرى و جذابیت خاصى دارد. لذا شب معراج نبى اکرم (ص) وقتى به انوار معصومین(ع) رسیدند نور امام زمان (ع) بیشتر جلب توجه کرد. سؤال کردند: پروردگارا این نور سبزى که شمشیر به دست ایستاده نور کیست؟ حضرت حق در پاسخ پیامبر (صلی الله علیه و آله) حالات و آثار وجودی امام زمان (عج) را بیان فرمودند.

نظر شما