شناسهٔ خبر: 10236 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

ثبت‎نام دوره‎های کارشناسی ارشد سال 93 علمی کاربردی آغاز شد

ثبت‎نام داوطلبان دوره‎های کارشناسی حرفه‎ای ارشد و مهندسی فناوری ارشد سال 1393 دانشگاه جامع علمی کاربردی از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایرنا؛ مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبان دوره های کارشناسی ارشد سال ۹۳ دانشگاه جامع علمی کاربردی می توانند از امروز، ۲۲ دی ماه تا دوشنبه، ۳۰ دی ماه با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش به نشانیwww.sanjesh.org نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

حسین توکلی به داوطلبان توصیه کرد قبل از انجام ثبت نام، دفترچه راهنمای دوره های کارشناسی ارشد علمی کاربردی که از امروز بر روی سایت اینترنتی سازمان سنجش قرار گرفته است را به دقت مطالعه کرده و درصورت داشتن شرایط لازم، پس از خریداری کارت اعتباری به صورت اینترنتی، ثبت نام خود را به انجام برسانند.

وی هزینه ثبت نام در دوره های کارشناسی ارشد علمی کاربردی را ۱۷۸ هزار ریال ذکر کرد و گفت: پرداخت وجه ثبت نام از طریق مراجعه به سایت سنجش و با استفاده از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب امکان پذیر است.

سخنگوی سازمان سنجش یادآور شد: پذیرش در دوره های کارشناسی حرفه ای ارشد و مهندسی فناوری ارشد سال ۱۳۹۳ دانشگاه جامع علمی کاربردی از طریق شرکت در آزمون صورت می گیرد و برای شاغلان به صورت نیمه متمرکز انجام خواهد شد.

نظر شما