شناسهٔ خبر: 10253 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

فروش ۳۳۶ میلیون تومانی «سر به مهر»

غلامرضا فرجی، مدیر پخش و بازاریابی‌حوزه هنری گفت: فیلم سینمایی «سر به مهر» در تهران و شهرستان‌ها ۳۳۶ میلیون تومان و فیلم سینمایی «خسته نباشید» در شهر تهران ۵۷ میلیون تومان فروش داشته است.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ غلامرضا فرجی، مدیر پخش و بازاریابی‌حوزه هنری گفت: فیلم سینمایی«سر به مهر» در سی روز اکران خود در مجموع ۱۶ سالن سینمایی شهر تهران ۲۹۱ میلیون تومان فروش داشته است و فروش شهرستان این فیلم ۴۵ میلیون تومان بوده است. 

فرجی همچنین گفت: «خسته نباشید» از مجموع ۹ سالن سینمایی در شهر تهران در ۲۲ روز فروش خود ۵۷ میلیون تومان فروش داشته است.

مدیر پخش و بازاریابی‌حوزه هنری افزود: اکران شهرستان «خسته نباشید» هنوز شروع نشده است و بنا هست همراه با پخش تبلیغات سیمای جمهوری اسلامی، اکران این فیلم‌ در شهرستان انجام می‌شود.

«سر به مهر» به کارگردانی هادی مقدم‌دوست، فیلمی با مضمونی اجتماعی است که در خلاصه‌داستان آن آمده است: سر به مهر داستان دختر تنها و خسته‌ای است که کمک‌های یک دوست باعث بهبود شرایطش می‌شود، اما دختر داستان سر به مهر برای معرفی این دوست به دیگران شهامت کافی ندارد.

«خسته نباشید» به کارگردانی افشین هاشمی، محسن قرائی و تهیه‌کنندگی رضا میرکریمی در سی‌و‌یکمین جشنواره فیلم فجر روی پرده رفت. در خلاصه این فیلم آمده است: رومن و ماریا زوجی جهانگرد که درگیر اختلافاتی با یکدیگرند، در میانه‌ی سفر خود در ایران با موسسه جهانگردی طرف قراردادشان به مشکل برمی خورند. مرتضی، مستخدمِ اخراجیِ هتلی که زوج جهانگرد در آن سکونت دارند به کمک پسرعمویش حسین برای آن‌ها نقشه‌ای می‌کشند…

نظر شما