شناسهٔ خبر: 10382 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تقدیر شورای نظارت رسانه ملی از اهتمام معاونت صدا به تذکرات شورا

شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما با ارسال نامه‌ای به سازمان صدا و سیما، از اهتمام معاونت صدا در اجرای نظرات کارشناسی شورای نظارت و کاهش حجم تخلفات رادیو در ۹ ماه سال ۹۲ تقدیر کرد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما با ارسال نامه‌ای، از اهتمام معاونت صدای رسانه ملی از تلاش برنامه سازان گروه‌های مختلف رادیو در اجرای نظرات کارشناسی شورای نظارت و به طبع آن کاهش میزان قابل توجهی از تخلفات رادیو در ۹ ماه سال ۹۲ تقدیر نمود.

در بخشی از این نامه آمده است: بر اساس گزارش کارشناسان نظارت صدا  در بررسی تحلیلی و روندی برنامه‌های شبکه‌های مختلف رادیویی در ۹ ماهه ابتدایی سال۱۳۹۲ و با عنایت به ارسال گزارشات متنوع و تحلیلی از جانب شورای نظارت در حوزه‌های گوناگون برنامه‌سازی از قبیل طنز و سرگرمی، مجریان، سیاست‌های عمومی برنامه‌سازی و نمایش‌های رادیویی و اهتمام معاونت محترم صدا، مدیران و برنامه‎سازان محترم به اجرای نظرات کارشناسی شورا، حجم تخلفات برنامه‌های رادیویی به میزان قابل توجهی کاهش یافته که شایسته تقدیر می‌باشد.

امید است با توجه به سایر ضعفها و کمبودهای مهم موجود در حوزه برنامه سازی به خصوص بخش نمایش  و موسیقی و با مهندسی دقیق پیام با محوریت چهار مولفه اخلاق، امید، دین و آگاهی و استفاده از نیروهای کارشناس متعهد شاهد حرکت رو به جلوی رادیو در آینده باشیم.

نظر شما