شناسهٔ خبر: 10434 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر علوم: هیچ جشنواره‌ای به دلیل کمبود بودجه تعطیل نشده است

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم گفت: با وجود کمبود بودجه هیچ جشنواره‌ای تعطیل نشده است.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از فارس؛ مراسم معارفه مدیران کل معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم برگزار شد.

سیدضیا هاشمی معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم گفت: امیدواریم تغییرات صورت گرفته در حوزه مدیریت معاونت فرهنگی اجتماعی به ارتقای عملکرد و افزایش رضایتمندی از این حوزه منجر شود.

وی تاکید کرد: هدف معاونت فرهنگی و اجتماعی به عنوان ستاد،  ایجاد پویایی و ارتقای سطح فرهنگی دانشگاه‌ها است و در این راستا باید تمام کارشناسان این حوزه با اهداف و ماموریت‌های این معاونت آشنا بوده و برای این ماموریت‌ها با دانشگاهیان تعامل داشته و در دانشگاه‌ها حضور یابند.

هاشمی با اشاره به اینکه امسال نسبت به سال گذشته مطالبات دانشجویان بیشتر شده است، گفت: ما باید زمینه مشارکت بیشتر دانشجویان در فعالیت‌های اجتماعی فرهنگی را فراهم کنیم تا شاهد پویایی و نشاط در فضای دانشگاه‌ها باشیم.

همچنین جلیل دارا مدیرکل سابق امور فرهنگی وزارت علوم با ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در اداره کل امورفرهنگی در چهارسال اخیر گفت:  باوجود کمبود بودجه برنامه‌های مختلفی توسط این اداره کل در دانشگاه‌ها اجرا شد که در این زمینه می‌توان به افزایش تعداد انجمن‌های علمی از ۲هزار و ۲۱۴ انجمن در سال ۸۸ به ۶ هزار و ۲۱۰ انجمن در سال۹۲ و  تعداد کانون‌های فرهنگی هنری از یک هزار و ۶۱۵ کانون به ۲ هزار و ۱۱۰ کانون در سال ۹۲ اشاره کرد.

نظر شما