شناسهٔ خبر: 10459 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

فیلم بزرگداشت مهدی هاشمی ساخته می‌شود

فیلم بزرگداشت مهدی هاشمی، بازیگر سینما،تلویزیون و تئاتر ، توسط مجید توکلی ساخته و در آئین افتتاحیه جشنواره رونمایی می‌شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مدیریت ارتباطات سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر؛ امسال و در آئین افتتاحیه جشنواره فیلم فجر،برای مهدی هاشمی،هما روستا و جهانگیر میرشکاری مراسم بزرگداشت برگزار می شود که فیلم مربوط به مهدی هاشمی را مجید توکلی،کارگردان جوان سینما کارگردانی می‌کند. 
توکلی در این باره گفت:در اینکه مهدی هاشمی بازیگر توانمندی است،شکی نیست ولی پیش از این ها هاشمی یک کاراکتر منحصر به فرد است و سعی دارم در فیلمی که ساخته می شود وجوه مختلف این شخصیت نشان داده شود.
وی در ادامه درباره شکل اجرایی این فیلم افزود:ساخت فیلم بزرگداشت مهدی هاشمی به تازگی آغاز شده و بعد از همفکری با مهدی هاشمی،تصمیم گرفتیم تا بر خلاف ساختار رایج کلیپ‌های بزرگداشت،ساختاری متفاوت را در نظر بگیریم و بر اساس شخصیت ایشان که با شوخ طبعی و خوش اخلاقی همراه است،فیلمی متفاوت با همین فضای شخصیتی تهیه شود.ولی تاکیدی که در کلیت فیلم خواهیم داشت،بر اساس فیلم های شاخص و سکانس های خاطره انگیزی است که در فیلم ها حضور داشتند. 
گفتنی است،‌ توکلی، ساخت یک تله فیلم،چندین فیلم کوتاه و مستند بلند را در کارنامه کاری خود دارد.

نظر شما