شناسهٔ خبر: 10579 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

پروژه جدید استیون سودربرگ مشخص شد

اگرچه استیون سودربرگ فعلا خودش را از کارگردانی فیلم های سینمایی بازنشست کرده است اما این به معنی این نیست که وی کارگردانی را کنار گذاشته است.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ اگرچه استیون سودربرگ فعلا خودش را از کارگردانی فیلم های سینمایی بازنشست کرده است اما این به معنی این نیست که وی کارگردانی را کنار گذاشته است. این کارگردان برنده اسکار قصد دارد بهار پیش رو یک نمایش را در پابلیک تیاتر نیویورک به روی صحنه ببرد.

این نمایش کتابخانه نام دارد و نخستین تئاتر سودربرگ است که در نیویورک به روی صحنه خواهد رفت و داستان یک بازمانده از حادثه تیر اندازی مدرسه ای را روایت می کند که با بازتاب خبر این اتفاق در رسانه ها مواجه شده است. فعلا حضور کلوئه گریس مورتز بازیگر جوان هالیوودی که با فیلم هوگو ساخته مارتین اسکورسزی و سایه های تاریک ساخته تیم برتون به سینما معرفی شد در این نمایش قطعی شده است. اسکات زد. برنز هم که در فیلم های تاثیرات جانبی و سرایت با استیون سودربرگ همکاری کرده نوشتن نمایشنامه این اثر را بر عهده داشته است.

استیون سودربرگ با به پایان بردن فیلم تاثیرات جانبی در سخنرانی خود در جشنواره فیلم سانفرانسیسکو از دنیای کارگردانی خداحافظی کرد. وی در بیانیه اش گفت که دیگر نمی تواند جایی برای خودش در تجارتی متصور شود که هر روز قدرت استودیوها و مدیرانی که هیچ علاقه ای به فیلم ها و سینما ندارند در آن بیشتر می شود.
سودربرگ پیش از این و در سال ۲۰۰۹ در استرالیا هم نمایشی را روی صحنه برده بود.

کتابخانه برای اولین بار در روز ۲۵ مارچ روی صحنه خواهد رفت ولی رسما در روز ۱۵ آوریل افتتاح و پیش بینی می شود تا ۲۷ آوریل روی صحنه پابلیک تیاتر باقی بماند.

نظر شما