شناسهٔ خبر: 10582 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

17 ربیع‌الاول؛ افتتاح رواق دارالمرحمه و رونمایی از قرآن نفیس ابراهیم سلطان

مدیر کل روابط عمومی آستان قدس رضوی از افتتاح رواق دارالمرحمه و رونمایی از قرآن نفیس ابراهیم سلطان همزمان با میلاد حضرت رسول(ص) و امام صادق(ع) خبر داد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ حسین یوسفی، مدیر کل روابط عمومی آستان قدس رضوی از افتتاح رواق دارالمرحمه و رونمایی از قرآن نفیس ابراهیم سلطان همزمان با میلاد حضرت رسول(ص) و امام صادق(ع) خبر داد.

وی با اعلام این خبر افزود: رواق دارالمرحمه در روز یکشنبه، ۲۹ دی‌ماه همزمان با برگزاری جشن ولادت پیامبر اکرم(ص) و ولادت امام جعفر صادق(ع) با حضور جمعی از مدیران برجسته کشوری و استانی و زائران بارگاه ملائک پاسبان رضوی افتتاح خواهد شد.

یوسفی ادامه داد: در سال‌های اخیر و با توجه به افزایش تعداد زائران حضرت امام رضا(ع) و نیاز مبرم به توسعه فضاهای سرپوشیده، پروژه احداث رواق مبارکه دارالمرحمه در طبقه زیرین رواق امام خمینی(ره) در دستور کار قرار گرفت.

مدیر کل روابط عمومی آستان قدس رضوی از عموم زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی دعوت به عمل آورد و افزود: با حضور در مراسم جشن میلاد رسول اکرم(ع) و امام جعفر صادق(ع) که از ساعت ۹ صبح روز یکشنبه در رواق دارالمرحمه برگزار می‌شود، ضمن بهره‌مندی از فیوضات معنوی این مراسم، می‌توان از تماشای جلوه‌های بدیع هنر اسلامی- ایرانی تبلور یافته در این قطعه از بهشت بهره برد.

یوسفی هم چنین از رونمایی نسخه چاپی منتخب قرآن نفیس ابراهیم سلطان تیموری در این مراسم خبر داد و گفت: با عنایت به نفاست این قرآن و با توجّه به اهمّیّت احیا ومعرّفی آثارفرهنگی کهن، مؤسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی، به چاپ این اثر فاخر و کم نظیر با عنوان «منتخب سور قرآن کریم به خط ابراهیم سلطان» اقدام کرده است.

نظر شما