شناسهٔ خبر: 10725 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

سریال «سکه» حج‌گذار در مرحله پیش‌تولید

سریال طنز «سکه» به کارگردانی حسن حج‌گذار با حضور بازیگران سینما و تلویزیون بزودی پس از پایان پیش تولید، مقابل دوربین می‌رود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ سریال «سکه» را حسن حج گذار نوشته و کارگردانی می‌نماید که تهیه‌کننده این مجموعه طنز جذاب، محمدرضا نجاتیان است که چندی پیش با همین کارگردان فیلم طنز پلیسی «رونوشت» را با بازی چند بازیگر محبوب، به پایان رسانده که بزودی وارد رسانه خانگی خواهد شد.

در سریال «سکه»، امیر مسعود اصلاح در حال چیدمان نقش‌ها و دعوت و مذاکره با بازیگران است.

دراین زمینه با توجه به کثرت شخصیت‌های این سریال، جدا از هشت شخصیت اصلی که از چهره‌های برتر انتخاب خواهند شد بقیه شخصیت‌ها هم که به گفته کارگردان بسیار مهم و حساس بوده در حال انتخاب و تست می‌باشند.

این روزها موسسه مان فیلم، محل پیش تولید این پروژه، روزهای شلوغی را پشت سر گذاشته و عوامل بسرعت در حال مقدمات ضبط این مجموعه پر لوکیشن و پر شخصیت می‌باشند.

به گفته حج‌گذار، تاکنون با بازیگرانی چون پوریا پورسرخ ، لیلا اوتادی، نرگس محمدی، سیاوش قاسمی، وحید شیخ زاده  و چند چهره دیگر مذاکره شده و در حال گفتگو و تصمیم‌گیری هستند، احتمالاً بخشی از سریال نیز در شهر شیراز و یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس فیلم برداری خواهد شد.

نویسنده و کارگردان این سریال در خلاصه داستان این مجموعه چنین گفت: «یا شتر باش ببر یا مرغ باش بپر».

نظر شما