شناسهٔ خبر: 10729 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«ارمغان تاریکی» در روشنای شبکه سحر پخش می‌شود

همزمان با شروع بازپخش مجموعه تلویزیونی "ارمغان تاریکی" از شبکه سه سیما، دوبله آذری سریال برگزیده سومین جشنواره تلویزیونی جام جم از شبکه جهانی سحر هم آغاز می‌شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر؛ مجموعه تلویزیونی " ارمغان تاریکی" به مدیریت دوبلاژ سعید بحرالعلومی و سرپرستی مهدی حسین زاده در ۲۲ قسمت ۳۵ دقیقه‌ای دوبله شده است. 
بنا بر این گزارش، گلی بیاتی ترجمه و ویراستاری متون این مجموعه را انجام داده و لیلا بابایی و صادق صبور صدابرداری و میکس و مونتاژ "ارمغان تاریکی" را بر عهده داشته‌اند. 
سعید بحرالعلومی (مجید)، سعید جلوه‌گری (بشرزاد)، صداقت نجف‌وند (خادمی)، مهدی حسین‌زاده (پدر مجید)، وحید آقاپور (کاکاوند)، محمدعلی نوروش (سعید)، فرزانه سعیدلو (سارا)، ندا سام (مهری)، الادا انزابی‌نژاد (مادر مجید)، ونوس محسن‌زاده (اکرم)، لیلا بابایی (زن عموی سارا)، یوسف نوعی (بهمن)، آیدین دیبا‌آرا، افرا شهباز زاده و ... از جمله صداپیشگانی هستند که در دوبله این مجموعه به گویندگی پرداخته‌اند. 
" ارمغان تاریکی" به کارگردانی جلیل سامان و تهیه‌کنندگی احمد کاشانچی محصول شبکه سه سیما است و داستان آن از اوایل دهه ۶۰ که ایران از یکسو درگیر جنگ تحمیلی با عراق و از سوی دیگر با بحران های سیاسی پیچیده مواجه است، شروع می شود و فراز و نشیب های زندگی مجید، دانشجوی جوان رشته عکاسی را به تصویر می کشد. وی که در اوایل انقلاب جذب یکی از سازمان های سیاسی شده، به دلیل هوش و ذکاوت خود مورد اطمینان قرار می گیرد و ماموریت مهمی به او واگذار می شود که این مأموریت، ماجراهایی را به دنبال خود رقم می‌زند. 
آرش مجیدی، امیر آقایی، سودابه بیضایی، لیلا زارع، مجید مشیری، شهین تسلیمی، مجید سعیدی، حمیدرضا هدایتی، سعیده عرب، امیر غفارمنش و علی ابوالحسنی از جمله بازیگرانی هستند که در این مجموعه به ایفای نقش پرداخته‌اند. 
لازم به ذکر است، سریال " ارمغان تاریکی" از دوشنبه  ۳۰ دی از ساعت ۱۶:۳۰ به وقت تهران برای مخاطبان آذری زبان شبکه بین‌المللی سحر در حال پخش است. 
گفتین است، این سریال بیشترین جوایز بخش مجموعه‌های نمایشی سومین جشنواره تلویزیونی جام جم را به خود اختصاص داد.

نظر شما