شناسهٔ خبر: 10733 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نمایشگاه جشنواره ئئاتر از زیر گذر ولی عصر جمع شد

نمایشگاه عکس و پوستر سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر از زیر گذر چهارراه ولی عصر به دلیل آنچه مسائل ایمنی برای مردم عنوان شده ، امروز جمع آوری شد .

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایرنا؛ این نمایشگاه روز گذشته با حضور قادر آشنا دبیر جشنواره تئاتر فجر، حسین طاهری مدیرکل اداره هنرهای نمایشی وزارت ارشاد و جمعی از هنرمندان همزمان با افتتاح بخش آثار صحنه ای جشنواره تئاتر فجر در گالری چهارراه ولیعصر افتتاح شده بود.

یک مقام آگاه عصر دوشنبه گفت: مسئولان شهرداری عصر امروز نمایشگاه عکس و پوستر سی و دومین جشنواره بین المللی فجر را که با بیش از ۱۳۰ اثر همزمان با برگزاری این رویداد هنری برپا شده بود، جمع کردند .

پیگیری های خبرنگار ایرنا از مسئولان جشنواره تئاتر فجر حاکی ازاین نکته بود که تعهد و مفاد تفاهم مالی میان دبیرخانه جشنواره و سازمان فرهنگی هنری شهرداری اجرا نشده است.

این درحالی است که یک مسئول سازمان فرهنگی هنری شهرداری به ایرنا گفت : مسئله تعهد مالی اصلا در میان نیست بلکه موضوع امنیت عابران دراین نمایشگاه مطرح بوده است .

این مقام مسئول که از افشای نام خود خودداری کرد ، افزود: زیرگذر چهارراه ولیعصر به شکل قطعی به سازمان فرهنگی هنری تحویل نشده و دراختیار شهرداری منطقه شش است؛ از سوی دیگر سه پیمان کار حراست، حفاظت و نظافت دراین زیرگذر کماکان مشغول کار هستند تا کارهای باقی مانده به پایان برسد.

وی افزود: آن گونه که به ما اطلاع داده اند، مسئولان امنیت این زیرگذر تاکید کردند که به دلیل عدم امنیت کافی برای مخاطبان و عابران، وجود درهای شیشه ای و تجمع افراد دراین مکان، بهتر است تا اتمام مراحل امنیتی وایمنی منطقه (زیرگذر چهارراه ولیعصر(عج) این نمایشگاه جمع آوری شود.

جشنواره تئاتر فجر تا ۱۲ بهمن ماه در شهر تهران و ۵ استان کشور برپاست.

نظر شما