شناسهٔ خبر: 10769 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

مشاور مطالعات و برنامه‎ریزی معاونت امور هنری ارشاد منصوب شد

معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی بهروز فتحی را به عنوان مشاور امور مطالعات و برنامه ریزیِ این معاونت منصوب کرد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایرنا؛ علی مرادخانی در متن این حکم آورده است: با توجه به دانش، سوابق و تجارب جنابعالی در حوزه برنامه ریزی و مطالعات فرهنگی و هنری به موجب این حکم به عنوان مشاور امور مطالعات و برنامه ریزی منصوب می شوید. امید است با اتکال به خداوند منان و بهره گیری از ظرفیت های گسترده نیروهای متخصص و برنامه ریزی داخل و خارج از وزارتخانه گام های موثری در زمینه نهادینه سازی فرآیند مطالعه و برنامه ریزی معاونت هنری بردارید.

بهروز فتحی متولد سال ۱۳۵۰ و دارای مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی است.

مشاور برنامه ریزی معاونت امور سینمایی و سمعی بصری، مشاور برنامه ریزی مرکز ترویج و توسعه فعالیت های قرآنی، عضو شورای علمی هنر و رسانه مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، مشاور پژوهش برنامه ریزی و آمایش سرزمین صنعت چاپ کشور، عضو شورای سیاستگذاری صنعت چاپ کشور، عضو کمیته کارشناسی و مشورتی این شورا، عضو شورای سیاستگذاری طرح آموزش سراسری صنعت چاپ کشور، مسئول دبیرخانه شورای برنامه ریزی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر گروه آمار و برنامه ریزی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون دفتر برنامه ریزی و تامین منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از جمله سمت های پیشین فتحی در بدنه فعایت های مدیریت فرهنگی بوده است.

نظر شما