شناسهٔ خبر: 10795 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نشست پژوهشی « تننای شعرسپید» در ارسباران

نشست پژوهشی موسیقی " تننای شعر سپید " با حضور مهدی آذرسینا موسیقی دان برجسته با موضوع " وزن در ردیف موسیقی دستگاهی ایران " جمعه 4 بهمن ساعت 17 در فرهنگ سرای ارسباران برگزارمی شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ نشست پژوهشی موسیقی " تننای شعر سپید " با حضور مهدی آذرسینا موسیقی دان برجسته با موضوع " وزن در ردیف موسیقی دستگاهی ایران " جمعه ۴  بهمن ساعت ۱۷ در فرهنگ سرای ارسباران برگزارمی شود. 
این نشست در جلسه نخست خود  به بررسی " وزن در ردیف موسیقی  دستگاهی ایران " می پردازد که سخنرانی و اجرای زنده موسیقی در دستگاه راستپنجگاه از بخش های این برنامه است. دومین جلسه نشست پژوهشی " تننای شعر سپید " با موضوع " وزن در تصنیف " سخنرانی و نیز اجرای موسیقی زنده در دستگاه چهارگاه جمعه ۱۸ بهمن  ساعت ۱۷ برای علاقه مندان برگزارمی‌شود. 
سومین جلسه این نشست جمعه ۲ اسفند ساعت ۱۹ با موضوع " شعر یا موسیقی " ، سخنرانی و اجرای زنده موسیقی در دستگاه شور خواهد بود که آثار منتخبی از ساخته های "مهدی آذرسینا " با سه تار نوازی ایشان و نیز همراهی ساز تمبک توسط "سروری زاده " اجرا می‌شود . 
علاقه مندان براي شركت در اين نشست مي توانند به نشاني سیدخندان خیابان جلفا ، فرهنگ سرای ارسباران مراجعه و يا با شماره هاي ۲۰-۲۲۸۷۲۸۱۸  تماس بگيرند.

برچسب‌ها:

نظر شما