شناسهٔ خبر: 10842 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

جمعی از مدیران شبکه یک از پشت صحنه فیلم تلویزیونی پرونده سفید دیدار کردند

جمعی از مدیران شبکه یک، روز سه‌شنبه، از پشت صحنه فیلم تلویزیونی پرونده سفید دیدار کردند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از روابط عمومی سیما؛ جمعی از مدیران شبکه یک روز سه شنبه در لوکیشن اتاق جلسات ساواک که در تهران و در هنگام ضبط سکانس مربوط به اتاق جلسات ساواک با بازی فرخ نعمتی در نقش مامور ساواک و سارا منجزی در نقش فریبا از اعضای ساواک حضور داشتند.   
 


 

حسن نامور مدیر فنی شبکه یک، خدیجه محرابی مدیر طرح و برنامه ، محمد رضا پورحسن مدیر روابط عمومی ، محمد رضا واشقانی نماینده مدیر فیلم های تلویزیونی شبکه یک در این بازدید حضور داشتند. 

کارگردانی فیلم تلویزیونی پرونده سفید که به مناسبت ایام دهه فجر ساخته می‌شود را محمود معظمی برعهده دارد و تا ۳ روز دیگر تصویر برداری آن  به پایان می رسد. 
 


 

داستان این فیلم که در حال و هوای اول انقلاب اسلامی می‌گذرد درباره دختر دانشجویی است که در حین یک آدم ربایی دچار صدمه مغزی می‌شود او از دست آدم ربایان نجات داده شده و به سرعت  با اطاق عمل منتقل و تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد. وقتی به هوش می‌آید چیزی را به خاطر نیاورده و دچار فراموشی شده است. به زودی مردی جوان همرا با زنی بر بالین او حاضره شده و خود را نامزد و مادر او می نامند. جون که مانی نام دارد در پاسخ به سئوالت متعددی که برای دختر (فریبا) پیش آمده به وی می‌گوید هر دو (مانی و فریبا) برای ساواک کار می‌کنند. مدتی بعد فریبا که همچنان از فراموشی رنج می‌برد گمان می‌کند با از سرگرفتن فعالیت‌های قبلی می‌تواند زودتر به حالت عادی بازگردد و... .

بنا بر این گزارش،‌ تهران، کرج، لواسان، موزه عبرت لوکیشن‌های این فیلم پرونده سفید هستند که اواسط ماه گذشته در تهران کلید خورده است. 
 


 

بازیگران این فیلم تلویزیونی عبارتند از: فرخ نعمتی ، سارا منجزی، مونا فرجاد، بهزاد داوری، حسن ولی خانی، محمد جواد زر نوش، حمید رضا عرب سرخی و مهران رجبی.
 


عوامل پشت دوربین آن هم عبارتند از: تهیه‌کننده: محمد تقی انصاری و حسن میرباقری، کارگردان: محمودم عظمی،  مدیر تصویربرداری: حمید رضا رحیم زاده، صدابردار: مهرداد دادگری، طراح صحنه: مهدی صالحی، طراح لباس: فرانک حمزه ای، طراح گریم: حسین اردستانی، مدیر تولید: محمد مصری پور، دستیاریک و برنامه ریز: فرامرز اسمعلی خانی،تدوین : حمید لوافی.

گفتنی است، این فیلم در گروه فیلم‌های تلویزیونی شبکه یک تهیه شده است.

نظر شما