شناسهٔ خبر: 10857 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

دیوید بکهام با یک سریال به تلویزیون برمی‌گردد

دیوید بکهام هنوز عادت نکرده که در کانون توجهات نباشد. او پس از پایان فوتبالش حالا با یک سریال به تلویزیون می آید.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ دیوید بکهام هنوز عادت نکرده که در کانون توجهات نباشد. او پس از پایان فوتبالش حالا با یک سریال به تلویزیون می آید. کاپیتان سابق «سه شیرها» و یکی از وارثان هفت طلایی اریک کانتونا در منچستر یونایتد که سال پیش با پیراهن پاریس سنت ژرمن، تیم ثروتمند و متمول شهر پاریس از دنیای فوتبال خداحافظی کرد می خواهد جا پای دیگر اسطوره شیاطین سرخ، اریک کانتونا بگذارد و به سینما و تلویزیون روی بیاورد.

دیوید بکهام در جدیدترین فعالیت خود به عنوان بازیگر در یک اپیزود ویژه از سریال «فقط احمق ها و اسب ها» در کنار سر دیوید جیسون و نیکلاس لایندهورست مقابل دوربین خواهد رفت. این سریال پس از قسمت ویژه کریسمس سال ۲۰۰۳ که از شبکه بی بی سی۱ پخش شد دیگر پخش نشده است و حالا در روز ۲۱ مارچ ۲۰۱۴ جدیدترین قسمت این مجموعه با بازیگران قدیمیش دوباره روی آنتن این شبکه خواهد رفت. این قسمت یکی از برنامه های ویژه ای است که بی بی سی از ۲۱ مارچ تا ۲۳ مارچ به عنوان امداد ورزشی ترتیب داده است. امداد ورزشی برنامه خیریه ای است که هرساله با همکاری موسسه کمیک ریلیف و بی بی سی برگزار می شود و با پیوند ورزش و سرگرمی به درآمد زایی می پردازد و گفته می شود درآمدهای عائد از آن با فقرا و کشورهای فقیر اختصاص پیدا می کند. این نخستین بار نیست که دیوید بکهان در چنین برنامه ای شرکت می کند. او و ورزشکاران مشهور دیگر به همراه چهره های هنری بریتانیا سال های گذشته نیز در این حرکت خبرخواهانه سهیم بوده اند.

بکهام که دوستی خوبی با بسیاری از چهره های سرشناس هالیوودی از قبیل تام کروز دارد، نام پسر سومش را به خاطر این هنرپیشه سرشناس آمریکایی، کروز قرار داده است. همین طور گفته می شود بکهام قرار است نقشی هم در فیلم جدید متیو وان، مامور مخفی داشته باشد و در کنار چهره های دیگری چون ساموئل ال جکسون، کالین فرث و مایکل کین مقابل دوربین قرار گیرد.

نظر شما