شناسهٔ خبر: 11041 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

حاشیه‌سازی کمیته سیاسی‌کار دانشگاه علم و صنعت همچنان ادامه دارد

کمیته حاشیه‌ساز و سیاسی‌کار دانشگاه علم و صنعت با ارسال دومین نامه‌ حاشیه‌ای خود به رئیس دانشگاه علم و صنعت، همچنان به سیاسی‌کاری، سیاه‌نمایی اقدامات مدیریت قبلی این دانشگاه و مطالبات حاشیه‌ای خود اصرار می‌ورزد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از فارس؛ کمیته پیگیری مسائل دانشگاه علم و صنعت که تشکیل آن به نوعی بدعت در دانشگاه‌ها به حساب می‌آید در نامه دوم خود به ریاست این دانشگاه به سیاه‌نمایی مدیریت قبلی پرداخته و مدعی شده است که آن تیم از دایره عدالت و انصاف خارج شده بود. این در حالی است ما پیشرفت علمی این دانشگاه را در حضور همین تیم مدیریت قبلی شاهد بودیم.

همچنین این کمیته در نامه خود به ریاست دانشگاه پیشنهاد داده (بخوانید دستور داده) که همه اقدامات اصلاحی در دانشگاه نسبت به مدیریت گذشته باید صورت گیرد. این در حالی است که تیم مدیریت قبلی دانشگاه علم و صنعت بخشی از پیشرفت علمی کشور را بر عهده داشته است.

اعضای این کمیته در نامه خود به ریاست دانشگاه به دنبال ارائه راهکارهایی برای اجرای اقدامات غیرقانونی خود هستند و با طرح پرسش از ریاست دانشگاه به دنبال القای مطالبات خود به برخورداری رئیس دانشگاه علم و صنعت هستند.

چنین وضعیتی نشان از آن دارد که این کمیته به دنبال سیاسی‌کاری و حاشیه‌سازی در فضای آرام دانشگاه است و با ارسال نامه‌ای دیگر به ریاست دانشگاه می‌خواهد چنین القا کند که آنها برای رسیدن به خواسته‌های غیرقانونی خود به هر اقدامی دست خواهند زد.

آیا وقت آن نرسیده که وزارت علوم با ورود به این ماجرا، اقدامات حاشیه‌ای این کمیته را تمام کند و بساط آن را برچیند؟ وزارت علومی که به دنبال شایسته‌‌سالاری است آیا نباید با افرادی که به دنبال حذف افراد شایسته و فرصت‌سوزی هستند، برخورد کند؟

قطعا وزیر علوم بهتر از هر فرد دیگری می‌داند اقدامات کمیته پیگیری مسائل دانشگاه علم و صنعت فضای علمی دانشگاه‌ها را به حاشیه خواهد کشاند و این وضعیت مغایر فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون حفظ پیشرفت علمی کشور و دوری دانشگاه‌ها از سیاسی‌کاری است.

نظر شما