شناسهٔ خبر: 11182 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

اعطای پاداش‌ به اساتید و کارکنان پیام‌نوری که «ایده» ارائه دهند

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور از تدوین دستورالعمل "نظام ایده ها و پیشنهادها" خبر داد و گفت: در این دستورالعمل پاداش‌های انگیزه آفرین برای اساتید و کارکنان لحاظ خواهد شد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایسنا؛ دکتر کریمی همچنین در بیان اولویت‌های معاونت آموزشی دانشگاه پیام نور در دوره جدید اظهار کرد: دانشگاه پیام نور با وجود همه کاستی هایی که از بدو تاسیس داشته، در این عرصه در مجموع موفق عمل کرده است. مراجعه به جمعیت دانشجویی این دانشگاه ، پیامی را دربر دارد و نشان می دهد مشی آموزشی ما مطلوب اکثریت مردم است اما این بدان معنی نیست که به وضعیت فعلی اکتفا کنیم ، باید با همفکری ، همدلی و مشارکت ، رویکردی ارتقا آمیز و تداوم بخش برای این روند داشته باشیم.

وی به شکل گیری اتاق فکر اشاره کرد و گفت: این اتاق فرصتی برای ارائه ایده ها و پیشنهادهاست که به شکل مطلوبی در اختیار حوزه های ستادی قرار خواهد گرفت و چنانچه شکل مجازی این اتاق نیز راه اندازی شود، یقین داریم منشا تحولی عظیم در دانشگاه خواهد بود.

وی از تدوین دستورالعمل "نظام ایده ها و پیشنهادها" خبر داد و گفت: در این دستورالعمل پاداش های انگیزه آفرین برای اساتید و کارکنان لحاظ خواهد شد.

کریمی برخی از اولویت‌های کاری در حوزه معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی را اصلاح فضای فیزیکی ، احیای دانشکده ها، طرح آمایش رشته ها با رویکرد راه اندازی رشته هایی که مردم پسند و مورد نیاز جامعه باشد ، برنامه ریزی منطقی برای گسترش دوره های تحصیلات تکمیلی در مراکز و واحدهایی که واجد شرایط لازم هستند، گسترش فعالیت های برون مرزی و مناطق آزاد ، ارتقای دفتر آموزش های آزاد و شبکه مجازی جهان اسلام و... عنوان کرد.

معاون دانشگاه پیام نور همچنین با اشاره به اعلام نتایج آزمون فراگیر ارشد دانشگاه از پذیرش ۹۹۸۱ نفر در این آزمون خبر داد.

نظر شما