شناسهٔ خبر: 11283 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

اسکورسیزی: «گرگ وال‌استریت» را عمیق ببینید

از نظر اسکورسیزی آنچه در «گرگ وال استریت» به نمایش در می آید را نباید فقط در ظاهر آن خلاصه کرد. بلکه باید فیلم را عمیق دید زیرا فیلم به زوایای در اختیار داشتن قدرت نگاه می کند

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از بانی فیلم؛ مارتین اسکورسیزی که این روزها «گرگ وال استریت» او نقل هر مجلس سینمایی شده است، می گوید که سال 2008 بعد از ویرانی اقتصاد آمریکا تصمیم گرفت این فیلم را بسازد. مو سفید حرفه ای سینما اقرار می کند که: وقتی مشکلات اقتصادی در سراسر دنیا همه گیر شد و ناامیدی را به بار آورد، با خودم گفتم باید یک فیلم وحشی بسازم و همه چیز را نشان دهم.

 از نظر اسکورسیزی آنچه در فیلم او به نمایش در می آید را نباید فقط در ظاهر آن خلاصه کرد. بلکه باید فیلم را عمیق دید زیرا فیلم به زوایای در اختیار داشتن قدرت نگاه می کند و می خواهد بگوید آنها این کارها را انجام می دهند چون می توانند.


به هر حال آنچه مسلم است، اینکه هر چند عموماً آکادمی اسکار علاقه ای به جایزه دادن به مارتین اسکورسیزی و فیلم های او را ندارد، امسال چاره ای جز این نخواهد داشت.

ونس فان پتن مدیر اجرایی انجمن تهیه کنندگان آمریکا با اشاره به اینکه مارتین اسکورسیزی و لئوناردو دی کاپریو به عنوان تهیه کنندگان «گرگ وال استریت» ممکن است جایزه بهترین فیلم را هم ببرند، می گوید: بله تا حالا فیلم های اسکورسیزی را در رده بهترین فیلم جای نمی دادند اما اهالی آکادمی هم به هر حال می توانند، نظر خود را تغییر دهند و یا حتی جرح و تعدیل هایی در آن به وجود بیاورند. هر چند که ایجاد این گونه تغییرات معمولاً به ندرت در آکادمی اسکار روی می دهد. اما به هر حال امسال از جمله این رویدادهای نادر به نظر می رسد.

نظر شما