شناسهٔ خبر: 11350 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

پذیرش دین‎پژوه از تمام دانشگاه‎ها در دانشگاه امیرکبیر

مدیر حوزه دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: حوزه دانشجویی دانشگاه امیرکبیر در تمام مقاطع از دانشجویان تمام دانشگاه‌های سراسری و آزاد اسلامی دین‌پژوه پذیرش می‎کند و تنها شرط پذیرش دانشجو بودن است .

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ حجت الاسلام جلیل محمدی گفت: در حال حاضر ۲۶۰ دین‌پژوه از تمام مقاطع دانشگاه های صنعتی امیرکبیر، علوم پزشکی شهید بهشتی، علامه طباطبایی، صنعتی شریف، شهید بهشتی و برخی دانشگاه های دیگر در حوزه دانشجویی این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

وی در خصوص اینکه دانشگاه شهیدبهشتی و دانشگاه صنعتی شریف خود دارای حوزه دانشجویی است و چرا دانشجویان این دانشگاه ها حوزه دانشجویی دانشگاه امیرکبیر را انتخاب کرده اند، افزود: یک مساله مربوط به بعد مسافت است برخی از دین‌پژوهان برای استفاده از کلاس های درس حوزه باید مسافت زیادی را تا دانشگاه شهید بهشتی طی کنند برای همین از حوزه دانشجویی دانشگاه امیرکبیر که نزدیک تر است استفاده می کنند.

مدیر حوزه دانشجویی دانشگاه امیرکبیر افزود: برخی از دین پژوهان نیز علاقه ای به کلاس های درس برخی از اساتید حوزه دارند که در حوزه دانشگاه امیرکبیر مشغول تدریس هستند برای همین حوزه دانشجویی دانشگاه امیرکبیر را انتخاب می کنند.

وی ادامه داد: حوزه دانشجویی دانشگاه امیرکبیر در تمام مقاطع از دانشجویان تمام دانشگاه‌های سراسری و آزاد اسلامی دین‌پژوه پذیرش می کند و تنها شرط پذیرش این است که متقاضیان دانشجو باشند.

به گزارش مهر، حوزه دانشجویی دانشگاه امیرکبیر حدود سه سال پیش توسط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر ایجاد شد و در هفته جاری ترم بهمن ۹۲ خود را آغاز کرد.

نظر شما