شناسهٔ خبر: 11413 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

بهرام توکلی: شخصیت های من ناامید نیستند

«بیگانه» به کارگردانی بهرام توکلی در اولین روز نمایش در برج میلاد به نمایش در آمد و بعد از آن با حضور عوامل فیلم جلسه پرسش و پاسخ برگزار شد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مدیریت ارتباطات سی و دومین جشنواره فیلم فجر؛ بهرام توکلی در این نشست گفت که دوست که در تئاتر این قصه را کار کند اما به کار سینمایی تبدیل شد.
این فیلم به گفته توکلی برداشتی آزاد از متن خارجی اتوبوسی به نام هوس است نه اقتباس از این متن.
او درباره این موضوع که از او پرسیده شد چرا شخصیت های فیلم های او ناامید هستند توضیح داد:«این موضوع را نمی پذیرم که شخصیت های فیلم هایم ناامید هستند بلکه بیشتر درگیری های جدی روحی دارند. نمی شود گفت هر کس که چیزی را نمی پذیرد ناامید است.»
سعید ملکان، تهیه‌کننده این فیلم نیز گفت:« ما برای ساخت فیلم متوسط دورخیز نکردیم سعی ما کار خوب و متفاوت بود؛ این روند متفاوت ساختن را نیز با تیم فعلی ادامه می دهیم.»
او درباره شایعاتی که درباره سرمایه گذاری بابک زنجانی در این فیلم وجود داشت تاکید کرد که ردی از پول بابک زنجانی در فیلم ما وجود ندارد و دخالتی در فیلم ما اصلا وجود نداشته است.
مهناز افشار، بازیگر فیلم «بیگانه» متذکر شد:«این فیلم از جمله شریف ترین و محترم ترین فیلمهایی بوده که کار کرده ام. سینمای بهرام توکلی زندگی است و زندگی کردن را یادآوری می کند، سینمای او برای همه، محترم است.
امیر جعفری بازیگر دیگر این فیلم نیز درباره ایفای نقش اش در این فیلم یادآور شد:« من در این فیلم فقط مجری دستورات کارگردان بودم. صفر صفر و بدون پیش زمینه وارد فیلم شدم. اهل تحلیل نیستم که بازیم را تحلیل کنم.»

نظر شما