شناسهٔ خبر: 11571 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

امکان دریافت کارت تا 3 ساعت قبل از آزمون

معاون فنی و آماری سازمان سنجش درباره امکان ویرایش برای کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد 93 گفت: داوطلبان می‎توانند معدل خود را یا ابراز علاقمندی به گزینش در دانشگاه پیام نور و غیر انتفاعی را در کارت خود ویرایش کنند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ احسان جمالی در نشست خبری سازمان سنجش آموزش کشور افزود: در صورتی که داوطلبان ابراز علاقمندی را فراموش کنند در زمان انتخاب رشته هم این امکان برای آنها فراهم است که بتوانند آن را انتخاب کنند.

معاون فنی و آماری سازمان سنجش یادآور شد: در آزمون کارشناسی ارشد ۸۰ درصد نمره آزمون و ۲۰ درصد به معدل داوطلب اختصاص دارد که لازم است داوطلب معدل صحیح خود را در کارت درج کند و در غیر این صورت امکان بازگشت برای فرد وجود ندارد و در صورت مغایرت معدل امکان ادامه تحصیل برای فرد وجود نخواهد داشت.

محمود رضا - رحیمیان معاون امور آزمون های سازمان سنجش هم درباره آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۳ گفت: داوطلبان تا سه ساعت پیش از آزمون امکان دریافت کارت را دارند و جای نگرانی نیست.

وی افزود: آوردن موبایل و ماشین حساب حتی به صورت خاموش و استفاده نکردن هم تخلف محسوب می شود.

دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: آزمون کارشناسی ارشد در ۱۳۶ کدرشته برگزار می شود و ۶۶ کد رشته شناور در صبح پنجشنبه برگزار خواهد شد و به داوطلبان توصیه می شود که از روز قبل و در زمان دریافت کارت برای حضور در جلسه آزمون تمهیدات لازم را به خرج بدهند.

وی افزود: داوطلبان توجه داشته باشند که افرادی که در ۲ رشته شرکت کرده اند باید دو کارت ورود به جسله آزمون به همراه داشته باشند.

نظر شما