شناسهٔ خبر: 11639 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

جلسه هیات امنای دانشگاه ایرانیان برگزار شد

دومین جلسه هیات امنای دانشگاه جامع بین‎المللی ایرانیان با حضور احمدی‎نژاد و نماینده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، برگزار شد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ در این جلسه که اعضای هیات رئیسه و تنی چند از معاونان دانشگاه ایرانیان نیز حضور داشتند، رئیس هیات امناء دانشگاه ایرانیان با اشاره به مصوبات جلسه قبل موارد جدید را برای تصمیم گیری اعضاء بیان کرد.

پس از بحث و تبادل نظر، اعضاء با راه اندازی دوره های آموزش آزاد زبان توسط دانشکده زبانهای خارجی این دانشگاه و کوتاه مدت آزاد، پرستاری، اطاق عمل با همکاری سازمان نظام پرستاری موافقت کردند.

همچنین پیشنهاد معاونت آموزشی در مورد طرح پیش ثبت نام داوطلبان تحصیل در دوره های رسمی دانشگاه ایرانیان با هدف بررسی اولیه و برآورد کارشناسی تقاضا مطرح و اجرای آن با همکاری واحدهای مختلف دانشگاه مورد تصویب قرار گرفت.

در ادامه طرح برگزاری سمینارهای علمی پیشنهادی واحد حقوق بین الملل و امور اقتصادی و مالی دانشگاه نیز بررسی و مقرر شد با همکاری معاونتهای مربوطه عملیاتی شود.

اعضای هیات امنای دانشگاه ایرانیان در این جلسه همچنین طرح همکاری علمی با دانشگاههای معتبر جهانی را از سوی معاونت امور بین الملل و هیات رئیسه این دانشگاه به تصویب رسانده اند.

نظر شما