شناسهٔ خبر: 11696 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

کارگاه تخصصی «شرح داستان در فیلمنامه» برگزار می شود

آخرین روز از مجموع کارگاه های سی و دومین جشنواره فیلم فجر به بررسی فیلمنامه و شرح داستان در این حرفه سینمایی اختصاص دارد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛  آخرین روز از مجموع کارگاه های سی و دومین جشنواره فیلم فجر که در سالن شهنازی خانه هنرمندان، برگزار می شود؛ در دو نوبت صبح و عصر فیلمنامه و شرح داستان در این حرفه سینمایی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

برهمین اساس نشست فیلمنامه نویسی با موضوع « شرح داستان در فیلمنامه» در ششمین روز از برگزاری سی و دومین جشنواره فیلم فجر ساعت ۱۱ و نشست «فیلمنامه نویسی در سینمای ایران و مقایسه آن با سینمای دنیا» ساعت  ۱۵ در سالن شهنازی خانه هنرمندان برگزار می شود.

قرار است در نشست «شرح داستان در فیلمنامه»، اساتیدی چون«شین چی آنایوما»، «برنیسرینو» و «پریت متس» حضور دارند.

همچنین نشست دوم «فیلمنامه نویسی در سینمای ایران و مقایسه آن با سینمای دنیا» با حضور «بروس برسفورد»، «مانی راتنا»، «گوران پاسکا لیاویچ» برگزار می شود. قرار است شادمهر راستین فیلمنامه نویس و فرشته طائرپور تهیه کننده و فیلمنامه نویس به عنوان نماینده فیلمنامه نویسان ایران در این نشست حضور داشته باشند.

نشست های تخصصی هم با موضوعات مختلف از جمله برنامه هایی بود که با حضور مهمانان خارجی در حاشیه سی و دومین جشنواره فیلم فجر برگزار شد. نشست تخصصی کارگردانان سینمای ایران و کارگردان های خارجی، کارگاه آموزشی «سیلویا اینگمارسون» ، با عنوان «حضور تدوین از فیلمنامه تا پس تولید» برگزار شد.

نظر شما