شناسهٔ خبر: 11763 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

جشنواره فیلم فجر فرصتی برای تعامل فیلم‎سازان جهان است

نماینده شبکه دویچه وله آلمان در سی و دومین جشنواره فیلم فجر با مثبت ارزیابی کردن فیلم‎های حاضر این جشنوار اظهارداشت: جشنواره فیلم فجر فرصت مناسبی برای ارتباط و تعامل فیلم سازان جهان است.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایرنا؛ مانفرد کریچ اظهارداشت: فیلم هایی که تا کنون در جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد از کیفیت قابل قبولی برخوردار بوده است.

وی حضور فیلم سازان کشورهای مختلف را یکی از نقاط قوت جشنواره فجر دانست و گفت: ارتباطی که فیلم سازان در حاشیه این جشنواره با یکدیگر برقرار می کنند بسیار ارزشمند است.

نماینده شبکه دویچه وله بازار فیلم ایجاد شده در حاشیه جشنواره فجر را پرنشاط توصیف کرد و گفت: تا کنون شرکت های حاضر استقبال خوبی از جشنواره فیلم فجر کرده اند.

کریچ یادآور شد: ما به بازار فیلم و جشنواره فیلم فجر به عنوان فرصت خوبی برای ارتباط با سایر فیلم سازان دنیا نگاه می کنیم.

نماینده شرکت دویچه وله آلمان اعلام کرد: ما اینجا برنامه های رادیویی و تلویزیونی و ساخته های مستند خود را عرضه می کنیم. این برنامه های مستند حوزه های علمی، هنری، فرهنگی، ورزشی و برنامه های کودکان را شامل می شود.

سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر که از ۱۲ بهمن آغاز بکار کرد ۲۲ بهمن بامعرفی آثار و فیلم های برتر به کار خود پایان می دهد.

نظر شما