شناسهٔ خبر: 11768 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

مدیر عامل سابق خانه کتاب: خانه کتاب قابلیت بین‎المللی شدن دارد

مدیرعامل سابق خانه کتاب به توانایی‎های این موسسه اشاره کرد و گفت: چنانچه به ظرفیت‎های موجود توجه شود، این موسسه علاوه برسطح ملی می‎تواند در عرصه بین‎الملل نیز خود را نشان دهد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایرنا؛ علی شجاعی صائین روز چهارشنبه در مراسم تودیع خود گفت: روزی که به خانه کتاب آمدم ، فکر نمی کردم که مسئولیتم به درازا کشد بنابراین در این سال ها به غیراز چند روز نخست دغدغه چندانی نداشتم.

مراسم تودیع شجاعی صائین و معارفه نجفعلی میرزایی با حضور معاون فرهنگی وزیر ارشاد در سرای اهل قلم برگزار شد .

وی که به تازگی به سمت مدیرکل اداره توسعه کتاب و کتابخوانی وزارت ارشاد تعیین شده، گفت: زمانی که با همکاران در این سازمان ارتباط برقرار کردم و با ساختار اداری آشنا شدم کار بسیار آسان شد، وجود همکاران توانمند این اطمینان را به من می داد که به مشکل برخورد نخواهم کرد.

شجاعی صائین با اشاره به نقش خرد جمعی در پیشبرد اهداف خانه کتاب گفت: در سال های گذشته تلاش کردم که خرد جمعی را سر لوحه کارهای خود قرار دهم و از نظرات افراد توانمند داخل و خارج از خانه کتاب استفاده کنم. در زمان ورود به این سازمان بسیاری از کارها با وقفه همراه بود اما با تلاش همکارانم امروز تمام کارها بدون وقفه انجام می شود.

شجاعی با اشاره به وضعیت هیات علمی موسسه کتاب اظهار داشت: دراین سال ها از تمام جناح های فکری استفاده کردم تا با مشکلی مواجه نشویم .

وی با اشاره به فعالیت های خود در موسسه خانه گفت: با ایجاد پایگاه های اینترنتی، پورتال های جشنواره و خدمات آنلاین بسیاری از مراجعات حضوری کاهش یافت.

نظر شما