شناسهٔ خبر: 11842 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

مهلت ثبت‎نام در نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه‎های دیجیتال تمدید شد

روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور اطلاعیه‎ای از تمدید مهلت ثبت نام در نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه‎های دیجیتال (itdmex) تا روز 20 بهمن ماه خبر داد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایرنا؛ روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دلیل تمدید مهلت ثبت نام در نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال (itdmex) را استقبال شرکت کنندگان برای حضور در این نمایشگاه عنوان کرد.

در این اطلاعیه از علاقه مندان، فعالان و دست اندرکاران حوزه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال که تاکنون موفق به ثبت نام در این نمایشگاه نشده اند خواسته شده تا با مراجعه به پایگاه های www.Saramad.ir و www.itdmex.ir نسبت به تکمیل فرم مربوطه اقدام کنند و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره تلفن۵۱ ۰۷ ۵۳ ۸۸ تماس بگیرند.

نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال از هشتم تا یازدهم اسفند ماه ۹۲ در محل دائمی نمایشگاه­های بین المللی تهران و با هدف معرفی ظرفیت­ های فناوری اطلاعات و رسانه­ های دیجیتال و توسعه سطح دسترسی جامعه به آخرین دستاوردها و نیز نمایش توانمندی­ های تولید محتوای بومی مبتنی بر فرهنگ ایرانی اسلامی برگزار می شود.

نظر شما