شناسهٔ خبر: 11910 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

حجت‌الاسلام شهاب مرادی: گم‎شده‌ام در سینما «امید» است

حجت الاسلام شهاب مرادی با بیان این‎که گم‎شده‌اش در سینما «امید» است، گفت: وقتی فیلم‎ساز بابت تلخی از مخاطبان یا منتقدان پاداش می‌گیرد و به وی توجه می‌شود شاید رغبتش برای نشان دادن امید کم شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از فارس؛ حجت الاسلام«شهاب مرادی» رئیس سازمان فرهنگی- هنری شهرداری تهران، با حضور در مرکز همایش های برج میلاد در خصوص فیلم های حاضر در جشنواره گفت: تا کنون فیلم های «چ» حاتمی کیا و «میهمان داریم» عسگرپور را دیدم، به نظرم هر دوی این فیلم ها رویکرد، موضوعات و محیط بسیار خوبی دارند و امیدوارم روند این گونه آثار در سینما بیشتر شود.

وی درباره شاخصه سینمای مطلوب و امیدوارکننده بیان داشت: گمشده من در سینما امید است، در حقیقت آنچه من بیشتر در سینما به دنبال آن می گردم، همین موضوع است. به نظرم برای پیشرفت و تعالی این ملت بیش از هر چیزی به امید نیاز است.

مرادی ادامه داد: اینکه ما واقع بین باشیم و صرفاً به برخی از مسائل توجه کنیم، این شاید مخاطب را جلب کند، اما راه حل نیست و هر راه حلی بدون امید، انگیزه ای در جامعه برای برطرف کردن مشکلات ایجاد نمی کند.

وی در مورد اینکه سینمای ما در حال حاضر چقدر امیدوارکننده است، توضیح داد: من در این چند سال که می بینم فیلم امیدوارکننده، خیلی کم بوده است. طرح موضوع امید باید در جامعه شکل بگیرد، باید توسط مخاطبان مطالبه شود، وقتی فیلمساز بابت تلخی از مخاطبان یا منتقدان پاداش می گیرد و به وی توجه می شود شاید رغبتش برای نشان دادن امید کم شود، ما با سعی کنیم این تلقی و تغییر ایجاد شود.

نظر شما