شناسهٔ خبر: 11930 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نشست «آرمان‎های اقتصادی انقلاب» برگزار می‎شود

به همت بسیج دانشجویی دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی نشست «آرمانهای اقتصادی انقلاب» با حضور دکتر محمد خوش‌چهره و دکتر محمدجواد نوراحمدی فردا 20 بهمن ماه برگزار می‎شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ انقلاب اسلامی، نه یک تحول سیاسی بلکه یک انقلاب همه جانبه بود. جمهوری اسلامی به وقوع پیوست تا طرحی نو در اندازد و نظامی نوین بر مبنای اسلام ناب محمدی پایه ریزی کند.

یکی از مهمترین برنامه ها و سیاست هایِ نظام جمهوری اسلامی از بدو پیدایش در بیست و دو بهمن ماه سال پنجاه و هفت، توجه به مسائل اقتصادی و به خصوص قشر مستضعف جامعه و توجه به آرمانهای بزرگی ازجمله عدالت اقتصادی و استقلال اقتصادی بوده است. این در حالی بود که در بلوک غرب اقتصاد سرمایه داری که مبتنی بر حس سودجویی و خودخواهی انسانها و همچنین در بلوک شرق اقتصاد سوسیالیستی براساس نظریه های مارکس که حقوق مالکیت را به طور آشکار نقض می کرد در حال اجرا بود و تمام کشور های جهان دنباله رو یکی از این دو ابر قدرت بودند.

از این رو بسیج دانشجویی دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی(ره)، با توجه به فرارسیدن ایام الله دهه فجر قصد دارد در یکشنبه ۲۰ بهمن ماه از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۳:۳۰ نشستی تحت عنوان "آرمانهای اقتصادی انقلاب" با حضور دکتر محمد خوش‌چهره و دکتر محمدجواد نوراحمدی برگزار کند و به بازخوانی آرمانهای اقتصادی انقلاب اسلامی و میزان تحقق این آرمانها در جامعه و سیاستهای اجرا شده دولتهای مختلف بپردازد.

نظر شما