شناسهٔ خبر: 11937 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

واکنش صلاحی به شایعه استقرار صالحی امیری در کتابخانه ملی

صلاحی به شایعه استقرار سیدرضا صالحی امیری در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برای تصدی این مسئولیت، واکنش نشان داد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ از صبح امروز شایعاتی مبنی بر تغییر رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در برخی سایت‌ها منتشر و در برخی پیامک‌های خبری از سیدرضا صالحی امیری به عنوان گزینه‌ محتمل برای ریاست این سازمان نام برده شده است.

برخی حتی از حضور وی از روز چهارشنبه هفته گذشته در دفتر ریاست سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران خبر داده‌اند و اعلام کرده‌اند که او مشغول دریافت گزارش و ارزیابی از بخش‌های مختلف این سازمان است.

این در حالی است که حکم رئیس این سازمان را رئیس جمهور امضا می‌کند و تا لحظه مخابره این گزارش، این حکم از طریق سایت اطلاع‌رسانی دولت به صورت رسمی اعلام نشده است.

در همین حال اسحاق صلاحی رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران درباره شایعات اخیر به خبرنگار مهر گفت: من هیچ خبری غیر از آنکه برخی سایت‌ها نوشته‌اند، ندارم.

وی شایعه استقرار صالحی امیری در این سازمان را هم به کلی رد کرد و گفت: این بنده خدا نه زنگ زده، نه مستقر شده و نه چیزی از ما یا بخش‌های مختلف سازمان درخواست کرده است و من این مسئله را شدیداً تکذیب می‌کنم.

رئیس کتابخانه ملی افزود: اینکه گزینه‌ای باشد یا نباشد و یا کسی حکمی گرفته باشد یا نه، من خبر ندارم.

صلاحی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید دلیل این شایعه‌سازی‌ها چه باشد؟ گفت: من چه می‌دانم؟! از خود این سایت‌ها بپرسید که منشا خبر چیست؟ البته معمولاً همه از هم نقل می‌کنند و این متداول است.

وی به این سوال خبرنگار مهر که آیا در روزهای اخیر دیداری با رئیس جمهور در این خصوص (تغییر در ریاست سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران) داشته‌اید؟ گفت: خیر.

نظر شما