شناسهٔ خبر: 12024 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر علوم: فعالیت‌های وزارت علوم برای اسلامی شدن دانشگاه‌ها در 35 سال گذشته بی‌نظیر است

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با اشاره به نوزدهم بهمن ماه سال 57 و دیدار همافران نیروی هوایی با حضرت امام خمینی(ره) گفت: نیروهای متخصص و دانشمند بیش‎ترین نزدیکی را با آرمان‎های انقلاب اسلامی دارند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایسنا؛ دکتر سیدضیاء هاشمی در مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی که با حضور وزیر علوم ، معاونان ، مدیران و جمعی از کارکنان این وزارتخانه برگزار شد، افزود: نخبگان جامعه و دانشگاهیان از حامیان اصلی انقلاب اسلامی هستند و همانگونه که در انقلاب پیشگام بوده‌اند امروز نیز در همراهی از انقلاب و نظام اسلامی پیشگام هستند ومحیط امروز دانشگاه‌های کشور بیشتر از هر زمانی با محیط‌های دینی قرابت دارد.

وی در ادامه سخنان خود گفت: باور دارم فعالیت‌های دینی و فرهنگی وزارت علوم برای اسلامی شدن دانشگاه‌ها و نیز برنامه ریزی‌هایی که توسط مسوولان این وزارتخانه برای ارتقای فرهنگی دانشگاه‌ها صورت می گیرد در ۳۵ سال گذشته بی نظیر است.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در خاتمه گفت: در راستای تاکیدات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و اصول قانون اساسی مبنی بر گسترش و اعتلای فرهنگ اسلامی، توجه ویژه‌ای به فعالیت‌های فرهنگی و دینی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور اعمال می‌شود.

نظر شما