شناسهٔ خبر: 12148 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

پذيرش دانشجوی دكتری پژوهشی در 20 مرکز تحقیقاتی

دانشگاه علوم پزشكی تهران برای پنجمين سال متوالی در سال تحصيلی 94-93 اقدام به پذيرش دانشجو در مقطع دكترای تخصصی پژوهشی در 20 مركز تحقيقاتی می‎کند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ دانشجویان این دوره در مراکز تحقیقاتی ﻋﻠﻮم و ﺗﻜﻨﻮﻟﻮژي در ﭘﺰﺷﻜﻲ، ﻋﻠﻮم داروﺋﻲ، ﮔﻴﺎﻫﺎن دارویی، نانوﻓﻨﺎوري، ﺗﺮوﻣﺎ و ﭘﮋوﻫﺸﻬﺎي ﺟﺮاﺣﻲ ﺳﻴﻨﺎ،اﻳﺪز، آﻟﻮدﮔﻲ هوا - ﻣﺤﻴﻂ زﻳﺴﺖ، ﭼﺸﻢ ﭘﺰﺷﻜﻲ، ﻫﻤﺎﺗﻮﻟﻮژي، اﻧﻜﻮﻟﻮژي و ﭘﻴﻮﻧﺪ ﺳﻠﻮﻟﻬﺎي ﺑﻨﻴﺎدي، ﺑﺎﻧﻚ ﻓﺮاورده ﻫﺎي ﭘﻴﻮﻧﺪي، ﺑﻴﻤﺎرﻳﻬﺎي ﺷﻐﻠﻲ و ﻃﺐ ﻛﺎر، غدد و ﻣﺘﺎﺑﻮﻟﻴﺴﻢ، پزشکی ورزشی، ﭘﻮﺳﺖ و ﺳﻠﻮﻟﻬﺎي ﺑﻨﻴﺎدي، ﺑﻴﻤﺎرﻳﻬﺎي ﻣﻐﺰ و اﻋﺼﺎب، روﻣﺎﺗﻮﻟﻮژي، ﻧﻘﺺ اﻳﻤﻨﻲ ﻛﻮدﻛﺎن، ﺳﺮﻃﺎن، بهره برداری از دانش سلامت، ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ اﻃﻼﻋﺎت ﺳﻼﻣﺖ، محیط زیست - کیفیت آب، ﺑﻴﻤﺎرﻳﻬﺎي ﮔﻮارش و ﻛﺒﺪ، ﭘﻮﺳﺖ و ﺟﺬام و ﺿﺎﻳﻌﺎت ﻣﻐﺰي ﻧﺨﺎﻋﻲ پذیرفته می شوند. 

پذيرش نهايي بر اساس احراز شرايط عمومي و اختصاصي و نتيجه مصاحبه حضوري طبق آئين‌نامه دوره دكتري تخصصي پژوهشي (PhD by Research) صورت خواهد گرفت.

مهلت ثبت نام از تاريخ ۷ بهمن ماه ۱۳۹۲ تا ۱۴ فروردين ماه ۱۳۹۳ است و داوطلبان باید به سايت http://etr.tums.ac.ir مراجعه و نسبت به تكميل فرم ثبت نام و اسكن مدارك مورد نياز اقدام کنند.

داوطلبين لازم است بعد از اسكن مدارك و دريافت كد رهگيري حداقل بعد از يك هفته بمنظور اطمينان از دريافت مدارك و كنترل مدارك، مجددا به سايت مربوطه مراجعه و پيغام هاي كاربر را دريافت کنند و تا زمان دريافت پيام " تكميل مدارك پژوهشي" به سايت مراجعه کنند. 

پس از پايان مدت ثبت نام، اسامي افراد واجد شرايط براي شركت در مصاحبه از طريق سايت دانشگاه اطلاع رساني خواهد شد.

نظر شما