شناسهٔ خبر: 12190 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

دومین اردوی آموزشی استعدادهای درخشان قرآنی آغاز شد

مدیر آموزش سازمان دارالقرآن‌الکریم از آغاز دومین دوره اردوی آموزشی استعدادهای درخشان قرآنی خبر داد که با حضور ۱۲۰ مستعد و استاد قرآنی در مشهد آغاز شده و هم‌ اکنون در حال برگزاری است.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ محمد ضرغام، مدیر آموزش سازمان دارالقرآن‌الکریم از آغاز دومین دوره اردوی آموزشی استعدادهای درخشان قرآنی خبر داد و گفت: این اردو روز گذشته ۲۲ بهمن‌ماه با حضور ۱۲۰ مستعد قرآنی و استاد در مشهد مقدس به همت سازمان دارالقرآن‌الکریم برگزار می‌شود و تا ۲۵بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: این اردو در حالی آغاز شد که جوانان و نوجوانان قرآنی در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه مشهد حضور داشته و بعد از ظهر روز سه‌شنبه اردو را آغاز کردند. رویکرد این اردوی آموزشی قرآن و سبک زندگی است.

ضرغام از اساتید این دوره آموزشی نام برد و افزود: مهدی قره‌شیخ‌لو، بهروز یاریگل، احمد ابوالقاسمی، غامرضا شاه‌‌میوه و عباس سلیمی از جمله اساتیدی هستند که جوانان و نوجوانان را در این دوره همراهی خواهند کرد و مسائل آموزشی و اشکالات حوزه تجوید و صوت و لحن نوجوانان می‌پردازند. در این دوره آموزشی ۹۰ نفر از نوجوانان با استعداد قرآنی از استان‌های سراسر کشور به همراه مسئولان دارالقرآن‌ها حضور خواهند داشت.

مدیر آموزش سازمان دارالقرآن‌الکریم اظهار داشت: علاوه بر دومین اردوی آموزشی استعدادهای درخشان قرآنی که از ۲۲ تا ۲۵ بهمن‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد، دو اردوی آموزشی دیگر نیز در سال آینده برگزار می‌شود.

وی در خصوص برنامه‌های روز دوم اردو گفت: امروز، تجوید و صوت و لحن توسط مهدی قره‌شیخ‌لو و بهروز یاریگل از اساتید قرآنی کشور به نوجوانان آموزش داده و اساتید حاضر به رفع اشکالات تجویدی آنها می‌پردازند.

ضرغام با بیان اینکه برنامه‌های روز پنجشنبه، ۲۴ بهمن‌ماه نیز مشابه امروز، ۲۳ بهمن‌ماه در راستای آموزش تجوید و صوت و لحن دنبال خواهد شد، ادامه داد: احمد ابوالقاسمی و غلامرضا شاه‌میوه از اساتید صوت و لحن هستند که به رفع اشکالات نوجوانان در این زمینه می‌پردازند. عصر امروز، برنامه شبی با قرآن برای شرکت‌کنندگان در این اردوی آموزشی برگزار می‌شود که در این محفل قرآنی که در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار خواهد شد.

مدیر آموزش سازمان دارالقرآن با اشاره به برنامه‌‌های روز جمعه افزود: بحث ترجمه و مفاهیم قرآن کریم برای افراد در نظر گرفته شده که عباس سلیمی آموزش‌هایی را برای افراد ارائه می‌دهد. مراسم اختتامیه نیز ظهر روز جمعه، ۲۵ بهمن‌ماه با حضور مسئولان سازمان و نوجوانان با استعداد قرآنی در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

نظر شما