شناسهٔ خبر: 12202 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«بعد از تو» با محوریت شهدای خلبان ارتش تولید شد

مجموعه مستند «بعداز تو» با محوریت همسران شهید خلبانان ارتش جمهوری اسلامی ایران در مرکز سیمافیلم تولید شد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایکنا؛ مجموعه مستند «بعد از تو» با محوریت همسران شهید خلبانان ارتش جمهوری اسلامی ایران به تهیه کنندگی محمدعلی فارسی در مرکز سیمافیلم تولید شد.

فارسی درباره این اثر به روابط عمومی سیمافیلم گفت: در این مجموعه به کارگردانی فاطمه سادات محمود‌پور به گفت‌‌و‌گو با همسران شهدای خلبان ارتش جمهوری اسلامی ایران پرداخته‌ایم. معمولا در آثاری این گونه این زنان صرفا به بیان خاطرات از همسران خود می‌پردازند، اما در واقع محور و سوژه اصلی شهید است اما ما در این مجموعه با رویکردی متفاوت به این افراد پرداخته‌ایم به این معنی که عمده روایت از زمان شهادت تا به امروز است و افراد مصاحبه شونده از ازدواج، چگونگی اداره زندگی بعد از شهادت همسر، نحوه تربیت فرزندان، مشکلات موجود در این مسیر و.. سخن می‌گویند.

وی تصریح کرد: در این مستند ما در سفرهایی جداگانه این زنان موفق را در سفرهایی به محل زادگاه خود ، پایگاه‌هایی که در آنها زندگی کرده‌اند، محل کار همسران و مکان‌های مختلفی که مدنظرخود آنها بوده است همراهی کرده‌ایم و روایت‌های آنان در این لوکیشن‌ها شکل گرفته است.

این تهیه‌کننده متذکر شد: تمام پایگاه‌های نظامی کشور اعم از تهران، اصفهان، بوشهر، دزفول و... از لوکیشن‌های اصلی این مجموعه بوده‌اند‌.

فارسی ادامه داد: همسران شهیدان بابایی، فکوری، کرم، وکیلی و... از جمله کسانی هستند که در این مجموعه مستند به آنها پرداخته شده است.

«بعد از تو» در ۱۳ قسمت ۲۷ دقیقه‌ای تهیه شده و مهرداد اصفهان پور به عنوان مدیر تصویربرداری، عباس گنجی به عنوان مدیر تولید و علی خلیلی به عنوان صدابردار در ساخت این اثر همکاری داشته‌اند. «بعد از تو» در گروه سریال‌های مرکز سیمافیلم تهیه شده است.

نظر شما