شناسهٔ خبر: 12311 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

پنجاهمین شماره ماهنامه «راه قرآن» منتشر شد

پنجاهمین شماره ماهنامه «راه قرآن» به صاحب‌امتیازی و مدیرمسئولی ابراهیم کلانتری و سردبیری فاطمه خوشنما منتشر شد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایکنا؛  پنجاهمین شماره ماهنامه «راه قرآن» به صاحب‌امتیازی و مدیرمسئولی ابراهیم کلانتری و سردبیری فاطمه خوشنما منتشر شد.
بنا بر این گزارش، در این شماره نشریه، پس از مطلب سردبیر با عنوان «خانه‌ای سست و بی‌بنیاد» و رهنمودهایی از رهبر، مطالبی با عناوین «قناعت‌ورزی و دوری از تنوع‌خواهی افراطی» از لیلا سادات جنتی، «عصر اسارت انسان» از علی اصغر کتابی، «هرکس که با قرآن در ارتباط باشد هم در دنیا راحت است و هم در آخرت» از لیلا جنتی، «گام‌های قرآن برای جهانی‌شدن» از فاطمه محقق آمده است.
«نماز جمعه» از سیدمرتضی مرتضوی مقدم، «آموزش تجوید قرآن کریم» از محمد کاکاوند، «ارتباط با دیگران؛ سنت دید و بازدید» از میثم طاهرآبادی، «چه کسانی بر اساس آیات قرآن نزد خداوند گرامی هستند»، «اهداف قرآن از زبان قرآن کریم» از سیده فاطمه طباطبائی، «وفای به عهد در آیات و روایات» از سلمان سهیلی، «مناظره در قرآن» از طاهره اسلامی، «سهم شما از دنیا!» از محمد باقر پورامینی، «"نه" گفتن را بیاموزید» از رضا وظیفه‌مند، «روش‌های تربیت دینی با نگاهی به تعالیم قرآنی» از مرضیه محصص دیگر مطالب شماره بهمن و اسفند ماهنامه «راه قرآن» است.
در این شماره چند مطلب نیز به مبحث رجعت اختصاص یافته است. «رجعت از دیدگاه روایات» از علیرضا معنوی، «رجعت از دیدگاه عقل» از مرضیه هدایتی، «ره‌آوردی به نام رجعت» از زهرا رضاییان این مطالب را تشکیل می‌دهند.
علاوه بر معرفی کتاب و نرم‌افزار و اخبار قرآنی ایران و جهان اسلام، مطالبی نیز با عناوین «دل‌های شاعر و شاعران دل»، «زنده نگه داشتن یاد حضرت»، «در لباس مراد و مرید!»، «به عالم سمر شود» و «گزینه‌ای به نام وحدت» در این شماره آمده است.
یادآور می‌شود، ماهنامه «راه قرآن» ماهنامه‌ای در حوزه معارف قرآنی است که با صاحب‌امتیازی و مدیرمسئولی حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیم کلانتری، مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه تهران، هفتمین سال انتشار خود را پشت سر می‌گذارد.

نظر شما