شناسهٔ خبر: 12345 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

مدیر سابق شبکه ۳، رئیس فرهنگسرای ارسباران شد

محمدجعفر صافی عصر دیروز با حکم حجت‌الاسلام والمسلمین شهاب مرادی، طی مراسمی که در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد، به مدیریت فرهنگی هنری منطقه سه تهران و ریاست فرهنگسرای ارسباران منصوب شد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ محمدجعفر صافی از مدیران ارشد رسانه ملی است که به مدت یک دهه مدیریت شبکه سوم سیما را به عهده داشته است.

در این مراسم همچنین رؤسای فرهنگسراها و مدیران فرهنگی هنری مناطق تهران که اغلب از یک منطقه به منطقه ای دیگر جا به جا شده بودند، معارفه و تکریم شدند.

ملوک سیدآبادی، مدیر منابع انسانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران درباره جابه جایی مدیران مناطق و فرهنگسراها گفت: این جا به جایی ها که بر اساس بررسی دو ماهه ریاست جدید سازمان انجام شده با رویکرد گردش نخبگانی در درون سازمان و استفاده از ظرفیت های موجود این سازمان صورت گرفته است که بی تردید به افزایش نشاط سازمانی منجر می شود و رضایت مندی پرسنل را به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: در این انتصاب ها یک مدیر خانه فرهنگ به ریاست فرهنگسرای وابسته و رؤسای فرهنگسراهای وابسته و نیز دو نفر از کارشناسان با سابقه سازمان به مدیریت فرهنگی هنری منطقه ارتقا یافتند.

مدیر منابع انسانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اضافه کرد: در جمع مدیران جدید، وجود یک مدیر خانه فرهنگ در جایگاه مدیریت فرهنگسرا و چهار نفر از کارشناسان قدیمی سازمان که استعداد و شایستگی های علمی و کارشناسی مناسبتی داشتند، فرصتی برای بروز توان مدیریتی همکاران سازمان محسوب می شود. همچنین ۲ تن از مدیران اسبق این سازمان نیز مجددا به مدیریت فرهنگی هنری مناطق بازگشته اند.

وی در پایان لزوم توجه به ارزش های ناب انقلاب اسلامی، اسلام سیاسی و مدیریت جهادی را از ملاک های شاخص رئیس سازمان در انتصاب مدیران برشمرد.

در این مراسم علیرضا جاوید شهردار منطقه چهار، وحید نوروزی شهردار منطقه ۱۸، علی اکبر انجمن شهردار منطقه ۱۵، حسین مرادی شهردار منطقه ۲۲، فخرالدین سلیمانی شهردار منطقه سه، به همراه جمع کثیری از مدیران و کارشناسان فرهنگی حضور داشتند.

نظر شما