شناسهٔ خبر: 12487 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

حکم برکناری «فرهاد رهبر» و سرپرستی «امید» صادر شد

وزير علوم، تحقيقات و فناوري با عنايت به اتمام دوره مسئوليت فرهاد رهبر، ضمن تقدير و تشكر از وی، محمد حسين اميد - معاون اداری مالی و مديريت منابع وزارت علوم را با حفظ سمت به سرپرستی دانشگاه تهران منصوب كرد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ رضا فرجي دانا در حکم خود برای فرهاد رهبر تاکید کرد است: " احتراماً، به استناد حكم شماره ۱۷۴۳۱/و مورخ ۲۱/۲/۸۷ با عنايت به اتمام دوره مسئوليت جنابعالي بر اساس بند ب ماده ۴ آيين نامه جامع مديريت دانشگاهها، بدينوسيله از خدمات صادقانه شما در دوران تصدي رياست دانشگاه تهران تقدير و تشكر مي نمايد.                     

بي گمان خدمتگزاری به جامعه دانشگاهی کشور و سكانداري مديريت آموزش عالی در عالیترین سطح بويژه در نماد آموزش عالي كشور توفیق بزرگی همراه با اجر اخروی است.

اميد است جامعه دانشگاهي كشور همانند گذشته از تجارب ارزنده و تلاشهاي مخلصانه شما در تحقق برنامه هاي توسعه علمي و پيشرفت نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران بهره مند شوند.

از خداوند متعال سلامتي و بهروزي شما را مسئلت مي نمايد."

همچنين متن حكم انتصاب محمدحسين اميد بدين شرح است:

"جناب آقاي دكتر محمد حسين اميد

معاون محترم اداري، مالي و مديريت منابع  وزارت علوم، تحقيقات و فناوري و استاد دانشگاه تهران
سلام علیکم

با عنايت به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالي در امر آموزش عالي به موجب اين حكم با حفظ سمت به عنوان سرپرست دانشگاه تهران منصوب مي شويد.

اميد است با اتكال به خداوند متعال مأموريت و وظايف سرپرستي دانشگاه تهران را بر پايه قوانين به انجام رسانيد و با استفاده از مباني علمي و راهبردهاي دولت تدبير و اميد و جلب مشاركت دانشگاهيان، نقشي شايسته در تحقق اهداف نظام علمي و فناوري ايفا نمائيد.

همچنين بايسته است نسبت به تشكيل شورائي از منتخبين دانشگاه به منظور ايجاد مشاركت حداكثري دانشگاهيان در پيشنهاد افراد شايسته به وزارت جهت تصدي رياست دانشگاه اهتمام ورزيد."

نظر شما