شناسهٔ خبر: 12522 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

همایش سالانه روابط عمومی های وزارت ارشاد برگزار می شود

همایش روابط عمومی های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سوم و چهارم اسفند ماه سال جاری با حضور "علی جنتی" وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در "هتل ارم" برگزار می شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ "بابک دربیکی" مشاور وزیر و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن اعلام این خبر گفت: این همایش با هدف تبیین سیاست های آتی این مرکز برای روابط عمومی های وزارتخانه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این گردهمایی با شعارهای یکپارچگی استراتژی ها، هم افزایی دانش و بالندگی فرهنگی برگزار می شود افزود: تلاش داریم درهمایش روابط عمومی های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یک استراتژی یکپارچه از روابط عمومی درابعاد درون سازمانی و برون سازمانی نشان دهیم.

دربیکی افزود: مشکلات موجود در روابط عمومی ها، نقش و جایگاه آنها در معرفی سازمان و بخش خود، ارایه ی الگوهای مناسب برای ایجاد روابط عمومی یکپارچه و ... بررسی خواهند شد.

وی گفت: در همایش "روابط عمومی های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی" مدیران، مسوولان و کارشناسان سازمان ها، نهادها، معاونت ها، مراکز و ادارات کل فرهنگ و ارشاد استان ها و جمعی از اساتید و فعالان حوزه علوم ارتباطات اجتماعی و روابط عمومی حضور خواهند داشت.

 

نظر شما