شناسهٔ خبر: 12530 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

فرجی‌دانا حتی یک استاد در هیات علمی دانشگاه تهران پیدا نکرد

نماینده مردم تهران در تذکری خطاب به وزیر علوم از انتصاب فردی خارج از دانشگاه تهران برای سرپرستی این دانشگاه انتقاد کرد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از فارس؛ مهدی کوچک‌زاده نماینده مردم تهران در مجلس در تذکر شفاهی در صحن مجلس با بیان اینکه مطلع شدیم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ضمن برکناری فرهاد رهبر از ریاست دانشگاه تهران معاون اداری مالی وزارتخانه را به سرپرست دانشگاه تهران منصوب کرده گفت: این مسئله حق وزیر است و ما اعتراضی به این مسئله نداریم.

وی ادامه داد: ولی نمی‌دانیم با این تصمیم باید برای اعضای هیات علمی دانشگاه تهران متاسف باشیم که یک نفر استاد با مشغولیت کاری کمتر پیدا نشده که سرپرست دانشگاه شود و آیا این یک توهین به اعضای هیات علمی نیست؟

کوچک‌زاده اضافه کرد: شاید باید برای وزیر متاسف باشیم که امکان و اطلاعات لازم را نداشته که نتوانسته است یک سرپرست از میان هیات علمی دانشگاه پیدا کند و نکند این موضوعات دستوراتی است که به فرجی‌دانا اعلام می‌شود.

نماینده مردم تهران با اشاره به وعده‌های انتخاباتی دولت ادامه داد: آقای روحانی من قضاوت نمی‌کنم ولی به حرف‌های خود درباره مسکن مهر پیش از انتخابات باز گردید؛ امروز وزیر مسکن شما میلیاردها تومان سرمایه کشور را به دلیل آنکه مسکن مهر را قبول ندارد به نابودی کشانده است.

وی تاکید کرد: نگذارید دعواهای سیاسی باعث از بین رفتن اموال بیت‌المال شود.

نماینده مردم تهران همچنین به اعتراض نمایندگان نسبت به برگزاری جلسه کمیسیون تلفیق اشاره و گفت: رئیس محترم جلسه اعلام کردند که قرار است جلسه‌ای در این مورد با حضور اعضای هیات رئیسه مجلس و هیات رئیسه کمیسیون برگزار شود در حالی که یک طرف دعوا خود هیات رئیسه بوده و خواهش می‌کنم شکایت نمایندگان به کمیسیون اصل ۹۰ ارسال شود.

نظر شما