شناسهٔ خبر: 12563 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

جیرانی مهمان «سین مثل سریال» می‌شود

امشب فریدون جیرانی کارگردان سریال «مرگ تدریجی یک رویا» به «سین مثل سریال» می آید.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از بانی فیلم؛ فریدون جیرانی که به عنوان مجری کارشناس سری قبلی برنامه تلویزیونی «هفت»نیز شناخته می شود،آثار زیادی را در سینما کارگردانی کرده و امسال نیز با فیلم «خوابزده ها» در جشنواره فیلم فجر حضور داشت.

«مرگ تدریجی یک رویا»تنها سریال کارنامه جیرانی است که سال 1387 با بازی دانیال حکیمی، سامیه لک،پوراندخت مهیمن،هایده حائری،ستاره اسکندری،آشا محرابی،ناصر طهماسب،مرحوم محمود بنفشه خواه و پولاد کیمیایی روی آنتن شبکه دو رفت.

قصه این سریال درخصوص نویسنده جوانی به نام مارال عظیمی است که پس از انتشار اولین رمانش با نام «گیتی» به شهرت و اعتبار غیرمنتظره‌ای می‌رسد ولی آن شهرت، زندگی شخصی و خانوادگیش را تحت الشعاع قرار می‌دهد و او را درگیر ماجراهایی تازه می‌کند که …

سین مثل سریال در آخرین ساعات هر پنجشنبه از شبکه یک با موضوع بررسی و انتخاب بهترین ساخته های کارگردان های تلویزیون با اجرای محبوبه قاضی میر سعید و محمد سلوکی پخش می شود. محمد حسین لطیفی،داریوش فرهنگ، سیروس مقدم،احمد امینی،محمد رضا ورزی،علیرضا افخمی، مهدی فخیم زاده ،رامبد جوان،مجید صالحی، علیرضا امینی و ... از جمله کارگردانانی هستند که تاکنون به سین مثل سریال دعوت شده اند.

نظر شما