شناسهٔ خبر: 12636 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«احمد کمالی‌نژاد» مدیر کمیته ناشران داخلی نمایشگاه شد

معاون فرهنگی و اجرایی نمایشگاه کتاب تهران از انتخاب احمد کمالی‌نژاد به سمت مدیر کمیته ناشران داخلی خبر داد و گفت: برخی مدیران کمیته‌های مختلف نمایشگاه کتاب تهران انتخاب شده‌اند که به محص تکمیل این فهرست اطلاع‌رسانی لازم انجام می‌شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ محمد اللهیاری فومنی معاون فرهنگی و اجرایی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران،‌ از تعیین مدیران کمیته‌های مختلف نمایشگاه کتاب تهران خبر داد و گفت:‌ البته هنوز برخی از کمیته‌ها تعیین تکلیف نشده‌اند که به محض تکمیل این فهرست،‌ اطلاع‌رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به روند اجرایی مقدمات نمایشگاه کتاب گفت: با توجه به اینکه موسسه مجری نمایشگاه مشخص شده است و موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی موسسه مجری است، آگهی معاملات و قراردادها و اسناد مناقصه‌ها منتشر شد و در حوزه‌هایی که نیاز به پیمانکار بیرونی است‌، مانند حوزه‌های خدماتی و رفاهی مناقصات به زودی تعیین می‌شود.

اللهیاری تصریح کرد:‌ کمیته نشر الکترونیک، کمیته فعالیت‌های فرهنگی، علمی و اهل قلم در دست برنامه‌ریزی است، موسسه خانه کتاب نیز برگزاری مدیریت سراهای اهل قلم را در نمایشگاه بر عهده دارد و در حال برنامه‌ریزی محتوایی برای این نشست‌ها است. در کنار آن هر سال نمایشگاه تلاش می‌کند، برنامه‌های جدیتر و متنوع‌تری را داشته باشد، امسال نیز اقبالی در تشکل‌های نشر دیده می‌شود که در داخل محوطه‌های نمایشگاهی، فضاهایی را پیش‌بینی کنند برای سراهایی که اختصاص داده شود به نشست هایی که ناشران با صاحبان آثار برگزار کنند.هم‌چنین انجمن های صنفی نیز در حال برنامه‌ریزی برای سراهای اصلی، سرای بین‌الملل نمایشگاه است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مدیر کمیته ناشران داخلی نمایشگاه مشخص شده است،‌ گفت: بله،‌ احمد کمالی‌نژاد به مانند سال‌های گذشته مدیریت کمیته ناشران داخلی را برعهده دارد.

اللهیاری هم‌چنین با اشاره به زمان ثبت‌نام قطعی ناشران داخلی گفت:‌ ناشران داخلی درخواست‌های خود را برای ثبت نام پر کرده‌اند‌، و تشکل‌های نشر تکمیل و پردازش این فرم‌ها را در دست انجام دارند و تا پایان سال به اطلاع ناشران خواهند رساند. هم‌چنین تیم اجرایی نمایشگاه در تلاش است هفته آینده در مصلی مستقر شده و فعالیت‌های اجرایی نمایشگاه را در همان محل دنبال کند.

نظر شما