شناسهٔ خبر: 12694 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«قهرمانان» به تلویزیون باز می‌گردند

پس از اعلام رسمی بازگشت سریال ۲۴ به تلویزیون، حالا NBC اعلام کرده است که سریال محبوب خودش را یک بار دیگر به این شبکه می‌آورد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ تیم کرینگ خالق سریال قهرمانان قرار است تا برای سال ۲۰۱۵ سیزده اپیزود دیگر را به سریال پر بیننده شبکه NBC اضافه کند.

این سری جدید که «قهرمانان: تولدی دیگر» نام دارد یک مجموعه کوتاه و ۱۳ قسمتی است که در سال ۲۰۱۵ روی آنتن شبکه NBC می‌رود. این سریال داستان انسان‌هایی بود که متوجه می‌شدند توانایی‌های خارق العاده‌ای دارند و باید از این تواناییشان در جهت نجات دنیا استفاده کنند.

اگرچه شبکه اعلام کرده که در سری جدید از بازیگران جدیدی هم استفاده می‌کند اما گفته شده که امکان حضور بعضی از بازیگران اصلی سری قبل هم در آن وجود دارد.فصل اول این سریال در سال ۲۰۰۶ با اقبال مخاطبان و منتقدان مواجه شد و تیم سازنده‌اش را مجبور کرد که آن را تا فصل چهارم ادامه دهند.

این سریال ۷۷ قسمتی در زمانی حدود ۴۳ دقیقه از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۰ مخاطبان شبکه NBC را سرگرم می‌کرد. هم چنین با اعلام خبر ساخت سری جدیدی از این سریال، شبکه NBC تیزری از آن را هم منتشر کرده است. با اعلام شبکه NBC اطلاعات بیشتر «قهرمانان: تولدی دیگر» با نزدیک شدن به تاریخ انتشار سریال رسانه‌ای می‌شود.

نظر شما