شناسهٔ خبر: 12822 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

پرفروش‌های «عصر داستان» اعلام شد

انتشارات عصرداستان وابسته به بنیاد ادبیات داستانی پرفروش‌ترین کتاب‌های خود در سال 92 را اعلام کرد.

به گزارش «فرهنگ امروز»؛ به نقل از فارس؛ «دخیل عشق» نوشته مریم بصیری که این روزها سومین چاپش در بازار نشر دردسترس است، پرفروش‌ترین‌ اثر این انتشارات در سال جاری بوده است. این اثر که سال گذشته نامزد جایزه  زیباترین طراحی کتاب دنیا در لایپزیک آلمان در سال 1391 شده بود، نامزد سیزدهمین دوره جایزه کتاب سال غنی‌پور شده است.

«لحظه‌های انقلاب» اثر ماندگار سیدمحمود گلابدره‌یی نیز که در کمتر از شش ماه به چاپ سوم رسید، با استقبال قابل‌توجه مخاطبان داستان روبرو شده است.

جلدهای اول، دوم و چهارم «بهترین داستان‌های جهان» به تالیف و ترجمه احمد گلشیری، نیز فروش قابل‌قبولی داشته است. «عصرداستان» پنج جلد کامل این مجموعه را با طراحی جدید سال آینده به بازار می‌فرستد.

از میان دیگر کتاب‌های موفق چاپ‌شده از سوی انتشارات عصر داستان می‌توان به «سه کاهن» مجید قیصری و «خوش‌نشین» علی مؤذنی با دو بار تجدید چاپ و «جمجمه‌ات را قرض بده برادر» نوشته مرتضی کربلایی‌لو، با دوبار تجدید چاپ و نامزدی جایزه قلم زرین اشاره کرد که شمارگان و مخاطب‌ زیادی را به خود اختصاص دادند.

«جناب آقای دیو» نوشته محمدعلی علومی ، «درد» نوشته صادق کرمیار و «کلاه جادویی و مجسمه مسی» نوشته محمد حنیف از جدیدترین رمان‌هایی هستند که «عصرداستان» منتشر کرده است.

 

نظر شما