شناسهٔ خبر: 12869 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

حضور گروه فرهنگی «حیات برتر» در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال

محرابی، مدیر گروه فرهنگی هنری «حیات برتر» از حضور این گروه در نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال خبر داد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ علی احمدمحرابی، مدیر گروه فرهنگی هنری «حیات برتر» گفت: گروه فرهنگی هنری «حیات برتر» حامی رسانه ای فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی امسال در نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال حضور پیدا می‌کند.

وی افزود: در این نمایشگاه  که از تاریخ ۸ الی ۱۱ اسفندماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می‌شود، غرفه گروه فرهنگی «حیات برتر» روبروی غرفه وزارت ارشاد در سالن ۳۸ و محل ۱۴۰E قرار دارد.

در صفحه اینترنتی گروه فرهنگی «حیات برتر» آمده است:‌

کمبود فعالیت‌های فرهنگی از یک طرف و فقدان هماهنگی مناسب جهت استفاده صحیح از تمامی ظرفیت‌های موجود از طرفی دیگر و در یک کلام فقدان جبهه منسجم و یکپارچه در عرصه فرهنگ از ابتدایی‌ترین دغدغه‌های گروه فرهنگی هنری «حیات برتر» است.

این گروه فرهنگی تلاش دارد تا با ارائه خدمات و حمایت‌های رسانه‌ای و فرهنگی و محتوایی از فعالان فرهنگی مستقل و نهادهای فرهنگی، در تحقق تمدن نوین اسلامی سهمی هر چند کوچک داشته باشد.

به دلیل کبود نفوذ رسانه‌های انقلاب اسلامی و همچنین در جهت ارائه الگوی مطلوب محصولات فرهنگی، گلچین کردن و بازنشر این محصولات با نام تولید کننده آنها از مهمترین اهداف این مجموعه است.

علاوه بر این با شناسایی و معرفی مجموعه‌ها ومحصولات برتر در موضوعات مختلف توسط این مجموعه، زمینه برای ایجاد ارتباطی مفید و موثر میان فعالان فرهنگی ایجاد می‌شود.

همچنین در جهت ارتقای علمی محصولات، طرح‌ها وفعالیت‌های فرهنگی، حیات برتر درصدد است با ایجاد رابطه‌ای دوطرفه میان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و بدنه علمی کشور به این مهم بپردازد.

این امر با برگزاری جلسات و مصاحبه‌های علمی با مخاطب قراردادن فعالان فرهنگی هر موضوع و ارائه اصول دانشی و روشی مورد نیاز جهت فعالیت در آن موضوع انجام می‌شود.

از آن جا که شکوفا کردن ظرفیت‌های موجود و هم چنین استفاده ی حداکثری از توانایی های فعالان فرهنگی از مهم ترین سیاست‌های حیات برتر است ، حمایت رسانه‌ای و علمی این گروه بر روی مجموعه‌های کوچک و مستقل در نقاط مختلف کشور متمرکز است.

نظر شما