شناسهٔ خبر: 12870 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تشکیل اتاق فکر امور تربیتی برای پیشکسوتان

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با بیان این که «همایش تجلیل از پیشکسوتان امور تربیتی» درصدد برجسته کردن نقش پیشکسوتان است، از تشکیل اتاق فکر برای این گروه خبر داد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایرنا؛ حمیدرضا کفاش شامگاه چهارشنبه در این همایش با یادکردی از شهیدان رجایی و باهنر به مناسبت هشتم اسفند روز امور تربیتی از عهده داران این وظیفه خطیر که کار سترگ تربیت نسل جوان را انجام می دهند، قدردانی کرد.

وی وجه تمایز همایش امسال در دولت تدبیر و امید را برجسته کردن نقش پیشکسوتان امور تربیتی دانست و افزود: برای اولین بار در تاریخ آموزش و پرورش از 35 نفر از اولین های عرصه تربیت تقدیر می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با بیان این که این همایش سه هدف عمده را دنبال می کند، افزود: قدرشناسی، توجه به پیشکسوتان و قرار دادن تجارب آنها در اختیار نسل نو از جمله این اهداف است که مقدمه ای برای تشکیل اتاق فکر امور ترتبی تربیتی خواهد بود.

وی گفت: از مدیران کل و معاونان پرورشی استان ها دعوت شده تا از نوع اجرای برنامه برای تصمیم گیری الگو برداری کنند و با بکار بردن خلاقیت های بومی، برنامه های موثری را در این حوزه به مرحله اجرا گذارد.

همایش تجلیل از 35 نفر از پیشکسوتان امور تربیتی به مناسبت هشتم اسفند روز امور تربیتی و تربیت اسلامی، شامگاه چهارشنبه با حضور علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش و جمعی از مدیران کل و پیشکسوتان عرصه تربیت در مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

نظر شما