شناسهٔ خبر: 12989 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

شرفشاهی سومین مجموعه داستان طنز خود را به نمایشگاه کتاب می‌آورد

کامران شرفشاهی نویسنده از انتشار سومین مجموعه داستان طنز خود با عنوان «محرمانه» خبر داد و گفت:‌در این کتاب در قالب ۲۰ داستان تلاش شده از دریچه طنز به برخی مسائل ناهنجار اجتماعی و فرهنگی نگریسته شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ کامران شرفشاهی نویسنده و شاعر از انتشار سومین مجموعه طنز خود برای عرضه در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد و گفت:‌ این مجموعه «محرمانه»‌ نام دارد و شامل ۲۰ داستان کوتاه است.

وی ادامه داد:‌ این ۲۰ داستان با موضوع طنز اجتماعی نوشته شده است،‌ و مسائل فرهنگی و اجتماهی که در روزگار معاصر رخ می‌دهد،‌و به نوعی افراد جامعه به شکل‌های مختلف با آن درگیر هستند،‌ را عنوان می‌کند،‌ من در این ۲۰ داستان تلاش کرده‌ام مردم جامعه ما به نوعی با این مسائل درگیر هستند و کوشش شده به این مسائل که گاه جنبه ناراحت‌‌کننده‌ای دارند‌، از زاویه طنز نگاه شود.

شرفشاهی ادامه داد: هنوز ناشر این اثر مشخص نیست،‌ اما تلاش می‌کنم تا برگزاری نمایشگاه کتاب تهران آن را منتشر کنم.

وی هم‌چنین با اشاره به دیگر اثر در دست انتشار خود برای عرضه در نمایشگاه کتاب گفت:‌ این مجموعه نیز شامل داستان‌هایی درباره امام رضا(ع) است که برای مخاطبان نوجوان از سوی انتشارات تجلی مهر منتشر می‌شود.

این نویسنده گفت:‌ شیوه نگارش داستان‌های این کتاب امروزی است، داستان‌ها در واقع به دو گروه کلی تقسیم می‌شود، بخشی از داستان‌ها مربوط به دوران حیات حضرت امام رضا(ع) است و وقایع برجسته‌ای که در آن دوران اتفاق افتاده را بازگو می‌کند و بخش دیگر مربوط به کرامات امام رضا(ع) می‌شود که به روزگار ما بر می‌گردد و جلوه‌هایی که بیانگر حضور همیشه امام رضا(ع) در زندگی ماست‌، را بیان می‌کند.

نظر شما