شناسهٔ خبر: 13024 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

اقدام عجیب مجری نمایشگاه کتاب

موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی که مجری نمایشگاه کتاب تهران در سال 93 است، در اقدامی عجیب به جای برطرف کردن مشکل سایت خود که بیش از یک سال است از دسترس خارج شده، آن را روی سایت نمایشگاه دایورت کرد!

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران مجری بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است اما این در حالی است که بیش از یک سال است که وبسایت آن از دسترس خارج شده و مراجعان اینترنتی این موسسه ماه‌هاست در زمان رجوع به سایت موسسه با این پیام رو به رو می‌شوند که:

«بازدیدکننده گرامی، با تشکر از بازدید شما و با عرض پوزش، وبسایت موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران در دست ساخت می‌باشد.»

حال که چند روز از رسانه‌ای شدن این موضوع می‌گذرد، مسئولان این موسسه در اقدامی عجیب و در نوع خود جالب توجه، به جای برطرف کردن مشکل سایت خود که نشانی اینترنتی آن http://www.icfi.ir است، آن را روی وبسایت نمایشگاه کتاب تهران به آدرس http://tibf.ir دایورت کرده‌اند!

بر اساس این گزارش، امسال موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران به عنوان مجری نمایشگاه کتاب تهران در سال ۹۳ انتخاب شد و این در حالی بود که از دو دوره قبل این مسئولیت از موسسه مذکور گرفته شده بود.

موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی که از دوره پنجم نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران (سال ۱۳۷۱) تا دوره بیست و چهارم (سال ۱۳۸۹) به عنوان بازوی اجرایی وزارت ارشاد در برگزاری نمایشگاه کتاب تهران، فعالیت می‌کرد، در دوره بیست و پنجم (سال ۱۳۹۰) جای خود را به «موسسه خانه کتاب» داد که در دو سال گذشته (۱۳۹۰ و ۱۳۹۱) مجری نمایشگاه کتاب تهران بوده است.

بر اساس این گزارش، بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تاریخ ۱۰ تا ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۳۹۳ در مصلای تهران برگزار می‌شود.

نظر شما