شناسهٔ خبر: 13077 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

رفع مشکلات اعتباری افزایش مقرری دانشجویان بورسیه

رئیس سازمان امور دانشجویان با اشاره به افزایش مقرری دانشجویان بورسیه گفت: یک مقدار مشکلات اعتباری وجود داشت که آن را با معاونت نظارت راهبردی و برنامه ریزی ریاست جمهوری صحبت کردیم امیدواریم با ابلاغ معاونت راهبردی و برنامه ریزی ریاست جمهوری به هیات دولت، در ماه جاری به تصویب برسد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ میزان مقرری دانشجویان بورسیه خارج از کشور از سال ۸۹ تاکنون ثابت مانده بود و رایزنان علمی و نمایندگان ایران در خارج از کشور همگی بر افزایش میزان مقرری اتفاق نظر داشتند.

برهمین اساس افزایش مقرری بورسیه‌های خارج از کشور به تصویب کمیسیون اجتماعی دولت رسید و قرار شد این موضوع به تصویب هیات دولت نیز برسد و از ابتدای سال آینده مقرری دانشجویان بورسیه خارج از کشور بسته به کشور محل تحصیل بین ۱۰ تا ۵۰ درصد افزایش یابد.

دکترمجتبی صدیقی رئیس سازمان امور دانشجویان در خصوص آخرین وضعیت افزایش مقرری دانشجویان بورسیه خارج از کشور و تصویب هیات دولت گفت: کارهای اداری مربوط به افزایش مقرری دانشجویان بورسیه خارج از کشور انجام شده است .

وی ادامه داد: یک مقدار مشکلات اعتباری وجود داشت که آن را هم با معاونت راهبردی و برنامه ریزی ریاست جمهوری صحبت کردیم امیدواریم با ابلاغ معاونت راهبردی و برنامه ریزی ریاست جمهوری به هیات دولت، افزایش مقرری دانشجویان بورسیه در ماه جاری تصویب شود.

نظر شما